Administratör Euroclear

Arbetsbeskrivning

 

 

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.



 

 För Euroclear Swedens räkning söker vi nu ett antal konsulter som vill arbeta i ett tidsbegränsat projekt gällande bolagsstämmor.

Dina arbetsuppgifter 
Varje administratör kommer att ansvara för en eller flera bolagsstämmor. Arbetet består av att ta emot anmälningar och registrera dessa i ett bolagsstämmosystem, därefter skicka ut inträdeskort samt andra administrativa uppgifter såsom hantering av fullmakter. Man kommer också att vara på plats och arbeta på bolagsstämman. Tjänsten är på heltid och kommer att starta i februari 2012. Uppdragets längd beräknas till mellan fyra och tolv veckor. Arbete på kvällar och helger kan förekomma.

Din bakgrund 
Vi söker dig som har erfarenhet av administration och kundkontakter. Du behöver även ha god datorvana framförallt inom Officepaketet, exempelvis Outlook. Kanske studerar du eller har just tagit examen inom juridik eller ekonomi. Högskola är dock inget krav. För två av tjänsterna krävs kunskaper i finska.

Dina egenskaper
För att passa i rollen som administratör är du en positiv och driven person med en känsla för service. Du har ett intresse för bolagsstämmor och ett engagemang i ditt arbete. Du tycker om att arbeta med människor och har förmågan att se vad som behöver göras. Vi ser även att du är noggrann, stresstålig och professionell i ditt arbete. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Nyström 0729-889044. Urval kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Good to know

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Nyström
+46 08-6939428
Margareta Wickzell

Peter Kuzma
+46 0122269427
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Fadi Ada
08-693 94 06
Martin Adas
+46 122269511, +46 729889511

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Randstad AB
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • efter överenskommelse
  • Tidsbegränsat
  • Publicerat: 23 december 2013

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Administrativ handläggare

Administrativ handläggare

8 maj 2024

1 maj 2024

Vi söker en administratör

Vi söker en administratör

8 maj 2024