Administratör för kunds räkning

Arbetsbeskrivning

Om företaget
För kunds räkning söker vi nu efter en administratör till deras anläggning i Eskilstuna.
Företaget är verksamma inom återvinning och har ett rikstäckande nät av filialer och produktionsanläggningar.

Arbetsuppgifter
Som administratör har du en bred roll där arbetet innebär mycket kundkontakt. Arbetsuppgifterna består framförallt av ordermottagning, support till kunder och invägning av material, men även prissättning och justering av prisbilagor, bokning av omkostnadsfakturor och avräkningar, viss transportplanering samt merförsäljning. Du har en nära dialog med kollegorna på filialen då ni tillsammans arbetar för att optimera sälj- och administrationsprocessen så att kunden upplever bästa möjliga service.Tillsammans med dina kollegor ansvarar ni för Eskilstunafilialens administration och det är därför viktigt att ni är ett välfungerande team och en drivande kraft på filialen. Du rapporterar till Administrativ chef för regionen.


Formell kompetens
• Gymnasial utbildning inom ekonomi, teknik eller liknande
• Gedigen bakgrund inom administration och kundservice/försäljning
• Erfarenhet och intresse av arbete i affärs- och ekonomisystem

Meriterande
Erfarenhet av transport- eller logistikplanering.

Vi erbjuder dig
• att bli en del i ett av branschens ledande företag
• ett högt tempo
• goda utvecklingsmöjligheter



Personliga egenskaper
Vi värdesätter dina personliga egenskaper högt och ser att du som person är serviceorienterad, strukturerad och kommunikativ. Du har en hög integritet, känner dig trygg i din roll som administratör samt är noggrann och flexibel. Vidare är du prestigelös som person, har förmåga att lösa problem och är duktig på att prioritera. Vi sätter även stort värde på att du drivs av att utveckla och förbättra administrativa rutiner. Vi hoppas att du är en positiv person som bidrar till att föra vår verksamhet framåt med energi och kompetens.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
6 månaders provanställning
Heltid
Eskilstuna

Tillträdesdag
Omgående eller efter överenskommelse

Information
Tjänsten är en hyrrekrytering. Det menas att du inledningsvis blir anställd av Lernia Bemanning för att sedan bli övertagen av kund.
För vidare information vänligen kontakta ansvarig rekryterare på linus.linder@lernia.se

Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Carl-Fredrik Carlsson
072-254 15 47
Ulf Pettersson
0722-54 15 14
Carl-Fredrik Carlsson
0722-54 15 47
Ali Rezaei

Carl-Fredrik Carlsson

Hanna Karlsson

Hanna Karlsson
072-2541545
Linus Linder

Ulf Pettersson

Lotta Myllyvainio

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Eskilstuna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 6 april 2017

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Eskilstuna
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Eskilstuna, 63343

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024