Administratör för resehantering

Administratör för resehantering

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Vill du vara en del av ett innovativt team som ständigt utvecklar och förbättrar lösningar för kunderna? Till en av våra kunder, en multinationell koncern med högteknologisk produkttillverkning, söker vi nu en Administratör deras kontor i Finspång.Uppdraget är en fantastisk möjlighet för dig som vill ge din karriär en skjuts i rätt riktning i en modern, internationell och framåtsträvande miljö.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Vi söker efter en administratör som kommer att ansvara för att hantera och koordinera kontorsrelaterade uppgifter och processer. Du kommer att arbeta inom ett team med andra administratörer för att stötta verksamheten med resehantering. Det inkluderar resebokningar och reseräkningar. Det innebär även viss mötes- och kalenderhantering.

Din profil


- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete.
- God datorvana och kunskaper i Office-programmen.
- Utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska.
-

Vi söker en självständig person som kan arbeta proaktivt och ta egna initiativ. Du kommer att behöva ha en stark arbetsmoral och vara flexibel när det gäller att hantera olika uppgifter samtidigt.

Ansök redan idag!
Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Cecilia Alegria Furberg och nås på 0739252586 eller på cecilia.alegria-furberg@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024