Administratör för uppdrag i Askersund

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag

Nu rekryterar vi en administratör till ett företag inom mjukvara för 3D-mätning i Askersund. Här erbjuds du en varierande roll med stort eget ansvar och många internationella kontakter.

Tjänsten innebär att du initialt kommer att vara anställd som konsult hos Nercia bemanning men arbetet sker ute hos vår kund. Tanken är sedan att du efter 6 månader går över till anställning hos kundföretaget.


Arbetsuppgifter
Som administratör har du en bred och serviceinriktad roll. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är:

• Ordermottagning
• Offertarbete
• Hantera fakturor, reseräkningar, kreditkortskostnader etc.
• Boka resor, möten och andra arrangemang
• Inköp, bl.a. av kontorsmaterial
• Säkerställa att utbildningskit finns tillgängliga samt hantera inventarier
• Ta emot, lagerföra och skicka marknadsmaterial, demoartiklar, produkter etc.
• Följa upp kundbetalningar
• Övriga administrativa uppgifter

I ditt arbete kommer du att ha många kontaktytor, både internt i koncernen, men även externa kontakter med bl.a. kunder och leverantörer.

Introduktion kommer att ske hos moderbolaget i Kanada.


Lön: fast lön
Arbetstid: dagtid
Tillträde: enligt överenskommelse


Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, gärna av liknande uppgifter. För att vara framgångsrik i rollen är det viktigt att du har goda kunskaper i engelska, såväl i tal som skrift, eftersom nästan all kommunikation sker på engelska. Har du dessutom kunskaper i franska ses det som meriterande.

Som person är du strukturerad och organiserad och har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Du trivs med att arbeta i en roll med stor frihet under ansvar och som kräver att du besitter såväl initiativkraft som god prioriteringsförmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Denna rekrytering sker i samarbete med Nercia Bemanning. Urval sker löpande så registrera din ansökan snarast, dock senast 29 mars. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med din ansökan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Ingela Klingvall, tel. 076- 317 34 20. Välkommen med din ansökan!


Om Nercia
Nercia är en leverantör inom Bemanning, Rekrytering, Interimsuppdrag och Utbildning som erbjuder högt kvalitativa lösningar. Vår branschinriktning är primärt kvalificerade arbetare och tjänstemän. Vi rekryterar och bemannar både längre och kortare uppdrag utifrån uppdragsgivarens önskemål. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen.

Som anställd är du vår viktigaste resurs och du skall känna dig trygg i din anställning. Vi lägger stor vikt vid att skapa en god relation mellan medarbetare för att skapa en god stämning och arbetsklimat. Därför erbjuder vi friskvårdsbidrag, rabatter på träningsanläggningar, sociala aktiviteter, tillgång till kompetensutveckling och anställning på kollektivavtal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Blomqvist

Ingela Klingvall
076-317 34 20
Oskar Trulsson

Personalansvarig Stina Ljungström
019-206700
Stina Ljungström

Stina Ljungström

Rickard Algotsson
072-717 90 50
Rickard Algotsson

Madeleine Leo

Stina Ljungström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nercia Bemanning AB ÖREBRO
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 8 mars 2017

Besöksadress

BOX 140 55, Örebro
None

Postadress

BOX 14055
ÖREBRO, 70014

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024