Administratör i Göteborg

Administratör i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och serviceinriktad administratör med tidigare erfarenhet inom fakturahantering? Ta chansen att söka till denna spännande tjänst redan idag

Om uppdraget

Nu söker vi en administratör till vår kund inom den offentliga sektorn i Göteborg.
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia som startar omgående och pågår i 6 månader framåt. Du kommer utgå från kontoret och arbeta under kontorstider.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som administratör kommer du arbeta med olika fakturaärenden såsom krediteringar, manuella debiteringar och rättningar. Du kommer även ha daglig kontakt med kunder där du kommer vara en viktig länk mellan förvaltningen och entreprenörerna. Andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma.

Som administratör ingår du i ett större team med kollegor nära dig. Du behöver vara en kreativ lagspelare som tar ansvar och ser möjligheter, är bra på problemlösning och har hög stresstålighet. Du är serviceinriktad och sätter alltid kunden i fokus.

Dina kvalifikationer

- Erfarenhet av fakturafrågor, fakturering

- Arbetat i ekonomisystemet Unit4 (Agresso)

- Godkänd gymnasieutbildning

- Goda kunskaper i MS-Office

- Kommunicera obehindrat på svenska i tal som skrift

För att du ska kunna göra ett bra jobb så ser vi gärna att du är serviceinriktad, stresstålig och självgående.



Meriterande

- Erfarenhet av att arbeta med service inom VA och avfalls frågor och har kunskap om regelverket för de tjänster som erbjuds fastighetsägare och verksamheter.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag,

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Roy Hoang, roy.hoang@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 966 76 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2023
  • Ansök senast: 10 november 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023