Administratör i Göteborg (Projekt Elcyklist)

Administratör i Göteborg (Projekt Elcyklist)

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Nu söker vi två (2) administratörer som vill vara med i ett spännande projekt i Göteborg. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia.

Elcyklist är ett projekt som syftar till att få fler att resa hållbart. Detta ges möjlighet till genom att få låna en elcykel under en period av ca 6 -8 veckor. Projektet tillhandahåller totalt 30 cyklar som lånas ut i totalt fem perioder. Totalt antal utlåningar uppgår till 180 cyklister under 2023.

En förutsättning för att delta är att man avser genomföra vardagsresor med elcykel med målet minst 3 dagar i veckan under perioden. Man åtar sig också att svara på två digitala enkäter under projekttiden - en direkt efter återlämning av cykeln och en några månader senare.

Projektet planeras att pågå under hela 2023 i området uppdelat på fem olika testperioder. Varje omgång beräknas till ca 6 -8 veckor

Följande perioder är det aktuellt med extra bemanning då cyklar ska lämnas in respektive lämnas ut. Du måste senast vara på plats vecka 17 för att kunna ta del av information om hur utlämning och inlämning av cyklar ska gå till.

Introduktion - vecka 17 (4h)

Utlämning av cyklar - vecka 18 (4h)

Inlämning/ utlämning - vecka 24 (16h)

Inlämning/ utlämning - vecka 33 (16h)

Inlämning/ utlämning - vecka 39 (16h)

Inlämning/ utlämning - vecka 46 (16h)

Inlämning - vecka 50 (4h)

Dina arbetsuppgifter

- Administrera insamlandet av personuppgifter till alla som ansöker på plats och påskrift av hyresavtal

- Demonstrera cykeln för alla som ska få den utlämnad och kunna svara på frågor kring hanteringen av cykeln

- Sammanställa allt skrivet material till digital form efter utlämning av cyklarna

- Vid behov, ha kontakt med transportör för förflyttning av cyklar till lager

Dina kvalifikationer

För att du ska vara relevant och kunna göra ett bra jobb så ser vi gärna att du är serviceminded och gillar att arbeta med människor.
Ha en godkänd gymnasieutbildning och 1 års arbetslivserfarenhet inom kundservice eller likvärdigt.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2023
  • Ansök senast: 16 september 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023