Administratör i Halmstad

Arbetsbeskrivning

”Jag har friheten att arbeta självständigt. Jag kan vara flexibel och planera mina dagar på det sätt jag vill arbeta. Det är också ett varierande arbete som innefattar olika arbetsuppgifter, och framförallt så trivs jag med mina kollegor.”

Så här beskriver en medarbetare sitt arbete. Stämmer detta överens med hur du vill att din arbetsdag och arbetsgivare ska vara, då är den här tjänsten något för dig!

Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Halmstad söker vi en utåtriktad administratör med känsla för service. Du kommer att arbeta med administrativa uppgifter på vår el-avdelning. Tjänsten omfattar ekonomiadministration såsom fakturering, hantering av leverantörsfakturor, ekonomiska avstämningar i våra projekt, ROT-hantering, tidsregistrering m.m. Du kommer även utföra allmänna kontorsgöromål såsom att hantera telefonväxel, diverse inköp och övrigt förekommande administrativt arbete.

Tjänsten är en deltidsanställning med sysselsättningsgrad 75-80 %.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder ett varierande och fartfyllt jobb på en dynamisk arbetsplats. Tjänsten ger utrymme för initiativtagande och eget ansvar. Du kommer att vara ett stöd för verksamhetens olika dela och ha nära kontakt med chef och medarbetare. Vi erbjuder dig trygga anställningsvillkor, förmånliga försäkringar och friskvårdsbidrag.

Vem är du?
Vi söker dig som har god erfarenhet av ekonomiadministration och förstår det ekonomiska flödet i ett tjänsteföretag. Vi ser att du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå eller motsvarande. Du har ett gott siffersinne samt datorvana och trivs med att kommunicera med medarbetare och kunder. Meriterande är flerårig erfarenhet från bygg- eller installationsbranschen och projektredovisning. Extra meriterande är kunskaper i ekonomisystemet Agresso.

Som person är du noggrann, serviceinriktad och är bra på att kommunicera. Du är driven och har en förmåga att ta egna initiativ. Vi söker en person som är situationsanpassad, nyfiken på nya utmaningar, har "skinn på nästan" samt har ett intresse av att ge stöd till verksamhetens olika delar.

Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan senast 30 juni. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vill du läsa mer om hur det är att jobba hos oss klicka häreller läs mer om oss och följ oss på Facebook genom att klicka här.


Bravida är Nordens främsta totalleverantör av installations- och servicetjänster med cirka 9 000 medarbetare. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom el, vs och ventilation och erbjuder allt från design och projektering till installation, drift och underhåll. Bravida finns representerade på drygt 160 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. www.bravida.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravida Sverige Ab
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön- deltid
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 10 juni 2015

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024