OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i två veckor som administratör på ett välkänt företag inom detaljhandeln? Komet erbjuder dig ett tillfälligt jobb under två veckor som passar för dig som är noggrann och tycker administrativa arbeten är roliga. Vår kund arbetar med dagligvaror inom detalj- och partihandeln. Tjänsten är placerad på deras kontor i Jönköping där du kommer att arbeta tillsammans med drygt 50 medarbetare på ekonomiavdelningen. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med administrativa arbetsuppgifter i form av registrering och inmatning av uppgifter kring kunder, leverantörer och interna ordrar i affärssystemet SAP. Är du den vi söker? Som person är du noggrann, strukturerad, lättlärd och uthållig. Vidare är du en person som arbetar effektivt och som tycker att administrativa arbetsuppgifter är stimulerande. Erfarenhet Vi ser gärna att du har erfarenhet ifrån liknande arbete. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet i SAP. Utbildning Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning av något slag. Information om uppdraget Start: Omgående Arbetstid: kontorstid Uppdragsperiod: Heltid i två veckor Lön: 110kr/tim Referens: KCAK Ange en kort motivering till varför du skulle passa för tjänsten. Sök tjänsten redan idag då det är tillsättning omgående. Tjänsten ska sökas via Komets hemsida, annonsen hittas här: http://komet.nso-prod1.colo.netstar.se/default.aspx?documentid=372&assignmentId=4495 Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.