Administratör i Rosersberg

Administratör i Rosersberg

Arbetsbeskrivning

Administratör i en godsterminal hos vår kund i Rosersberg

Vår kund söker en engagerad administratör för att stärka teamet på deras välrenommerade godsterminal i Rosersberg. Om du är strukturerad, noggrann och trivs i en dynamisk miljö, erbjuder vi en spännande möjlighet att utvecklas i rollen som administratör. Sök nu och bli en del av vårt framgångsrika team!

Dina arbetsuppgifter och ansvar:

Som administratör i vår kunds godsterminal ansvarar du för att utföra olika administrativa uppgifter och bidra till en smidig hantering av godstransporter. Du kommer att hantera följande:

• Avisering -Telefon – Mottagare/Kunder -Mail
• Trafik -Telefon – Förare/Kundservice CS/Kunder -Mail
• Kundluckan -Godsutlämning -Godsinlämning
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att nå uppsatta mål
• Aktivt delta i utveckling av administrationen genom att komma med egna idéer och förbättringsförslag
• Driva dig själv och dina kollegors utveckling framåt

Arbetstiden är mellan kl:08.00-18.10.

Din profil och backrund ser vi gärna är:

• Service- och resultatinriktad
• God samarbetsförmåga
• Kommunikativ förmåga
• Mod till att fatta snabba beslut när det krävs
• Målinriktad med god självinsikt
• Strukturerad i ditt sätt att arbeta
• Du tar och driver initiativ samt har en förmåga att kunna prioritera arbetsuppgifter
• God social kompetens

Mycket god PC-vana och kunskaper i MS Office-program (Excel, Powerpoint, Word m.m.)

Hur du ansöker

För att söka tjänsten klickar du på "Söktjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta konsultchef Kinora Nounou via e-post: kinora.nounou@lernia.se eller telefonnummer: 0722543279. om du har några frågor eller funderingar.

Sista ansökningsdag är lördag 25 november 2023 men då vi arbetar med löpande urval kan uppdraget komma att tillsättas innan dess.

Övrig information

Placeringsort: Rosersberg

Typ av anställning: konsultuppdrag

Sista ansökningsdag: lördag 25 november 2023

Forma framtiden med oss!

Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 25 oktober 2023
  • Ansök senast: 25 november 2023

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023