Administratör inom ekonomi till byggjätte i Rosersberg

Arbetsbeskrivning

“Som ledare är jag mycket coachande, lyhörd och närvarande. Jag kommer aldrig gå ned på detaljnivå hos mina medarbetare men jag vill förstå verksamheten för att vara behjälplig. Jag har en rak dialog med mina medarbetare, men gör man ett misstag ska vi kunna skratta tillsammans och arbeta som ett team för att hitta en lösning”. Så beskriver platschefen Susanne sitt ledarskap och det är hon som kommer vara din chef.

OM TJÄNSTEN
I Rosersberg har ett av Sveriges mest välkända byggföretag öppnat en ny avdelning. Nu söker de dig som gillar ekonomi och detaljinriktat arbete till rollen som backofficemedarbetare där du kommer ansvara för faktura - och masterdatahantering. Du kommer bli del av ett team med bra gruppsammanhållning som har nära till skratt där din chefs fokus är att arbeta coachande och lyhört. Rollen löper 6 månader framåt med goda möjligheter till förlängning och du arbetar från kontoret i Rosersberg i närheten av Rosersberg station. Start är i slutet av maj eller under juni så skicka in din ansökan redan idag!

Du erbjuds


* Ett coachande och lyhört ledarskap
* Att vara del av en ny avdelning inom ett etablerat byggföretag


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som backofficemedarbetare ingår:


* Fakturahantering genom hela processen ( exempelvis fakturering inkl förhandsgranskning, ansvara för granskning och rättning av ordrar, manuella kompletteringar och rättningar)
* Ansvarar för master data (exempelvis att lägga upp nya kunder, uppdatera produktstruktur vid behov, uppdatera avtal och prislistor)


Du har ett samarbeta internt med andra shared service center, framför allt shared service för ekonomi.

VI SÖKER DIG SOM
* Ekonomirelaterad utbildning på gymnasie- eller eftergymnasial nivå
* Tidigare erfarenhet från administrativt arbete inom ekonomi
* Mycket goda kunskaper inom svenska, både muntligt och skriftligt då det är språket man kommunicerar på inom företaget

Som person är du:
* Noggrann och organiserad
* Prestigelös
* Lagspelare som gillar att hjälpa dina kollegor

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående start, slutet av maj eller under juni
* Omfattning: Heltid.
* Arbetstider: Man arbetar olika pass som börjar tidigast 05:30 och som senast slutar 18:30
* Placering: Rosersberg nära Rosersbergs station
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vårt önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid, vardagar Pass förlagda mellan 07:30-18:30 vardagar
  • Publicerat: 21 maj 2019

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024