Administratör inom Trade Finance!

Administratör inom Trade Finance!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare administrativ erfarenhet och lockas av att få arbeta med administration av internationell handel på en av Sveriges storbanker? Då har vi tjänsten för dig! Som Administratör hos vår kund ges du möjligheten att arbeta i en hemtrevlig miljö med fokus på dokumenthantering. Låter detta som en utmaning för dig! Ansök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för kunds räkning en administratör till teamet trade finance. Vår kund söker en ny kollega till teamet som jobbar med dokumenthantering. Du kommer att jobba i ett team som i dagsläget består av 5 medarbetare och din arbetsuppgift kommer primärt vara att hantera olika typer av dokument som scannas för granskning hos kollegor på andra siter. Du kommer sitta på vår kunds kontor i centrala Göteborg och arbeta i en positiv miljö med fokus på samarbeten och utveckling.

Vi kommer att begära utdrag ur belastningsregistret för alla kandidater som börjar hos kunden och därmed är det viktigt att du redan vid ansökan beställer detta från polisen. Viktigt att du inte öppnar det utan låter ansvarig rekryterare öppna det under intervju/avtalsskrivning.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på heltid och initialt sträcka sig året ut med god möjlighet till förlängning.

ARBETSUPPGIFTER
Din arbetsuppgift kommer primärt vara att hantera olika typer av dokument som scannas för granskning hos kollegor på andra siter. Det innebär att arbeta med att notera vilka dokument som erhållits, för vissa produkter sanktionskontroller a motparter och sedan scanna dessa. Beroende på inflödet kommer du även att bli ombedd att hjälpa till med andra administrativa uppgifter.

VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare arbetslivserfarenhet inom administrativt område


* Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska


Det är meriterande om du har arbetat inom bank, med administration eller liknande arbetsuppgifter tidigare.

Vi söker dig som...

• är van att ha många bollar i luften och har förmågan att prioritera och strukturera upp ditt arbete, utan att för den skull tappa detaljfokus.

• är orädd och stresstålig och värdesätter en snabb leverans.

• tar egna initiativ och driver saker framåt, och du frågar när du inte förstår.

• är en teamspelare som tycker om att jobba med och nära andra människor.


* har förmågan att samarbeta med olika intressenter och prioritera bland kunderna.


ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: året ut med möjlighet till förlängning
* Placering: Centrala Göteborg
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på gbg02@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

OM OSS
Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.


* Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare till våra konsulter. Utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef erbjuder vi dig som heltidskonsult en konsultportal med förmånliga erbjudanden. Läs mer här

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 februari 2020
  • Ansök senast: 20 mars 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023