Administratör leasingavtal till Unibail Rodamco

Arbetsbeskrivning

Om kunden

Unibail Rodamco har funnits sedan 1968 och är ett fransk-nederländskt fastighetsbolag med huvudkontor i Paris. Unibail Rodamco är Europas ledande börsnoterade företag inom kommersiella fastigheter, med specialinriktning på köpcentrum i europeiska storstäder, som fokuserar på investeringar i kommersiella fastigheter. Bolaget har sin verksamhet i 12 länder i Europa och har en omsättning i miljardklassen. Det nordiska huvudkontoret är beläget i centrala Stockholm med runt 90 medarbetare. Ett av bolagets nuvarande stora projekt är gallerian ? Mall of Scandinavia? som byggs i Solna och är nordens största köpcentrum.


Om jobbet

Som administratör kommer du att arbeta inom en ekonomiavdelning som består av 20 personer. Avdelningen handhar 400 leasingavtal och dina arbetsuppgifter kommer att bestå av registrering av kontrakt, avvikelser och ändring av villkor samt förstå och reflektera kring avtal.

Möjligheter

Det här är en tjänst för dig som gillar att ta stort ansvar och arbeta med trevliga och kompetenta kollegor. Unibail Rodamco är ett företag med drivna och trevliga människor där utveckling och flexibilitet står i fokus. Företaget har ständigt många projekt på gång och du kommer tillsammans med engagerade medarbetarbetare att driva verksamheten framåt.

Krav

Vi söker dig med gymnasialutbildning och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. För att passa i rollen som leasingadministratör är du driven, ansvarsfull och noggrann med skinn på näsan. Vidare är du även en serviceinriktad och stresstålig person som drivs av mycket ansvar.
Det är meriterande om du tidigare arbetat i SAP samt har grundläggande kunskaper i officepaketet. Du talar och skriver svenska och engelska flytande.


Arbetstider, omfattning och tillträde

Tjänsten är på heltid under kontorstider. Det är ett uppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning. Tillträde sker så snart som möjligt beroende på tillgänglighet. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero.



Hur söker du? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=403

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32



Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Publicerat: 18 mars 2014

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


Administratör

Administratör

10 juni 2024