Administratör med erfarenhet av inköp

Arbetsbeskrivning

Lernia Bemanning AB rekryterar och bemannar yrkesarbetare och tekniska tjänstemän till industri-,teknik och logistikföretag. Lernia Bemanning är ett dotterbolag till Lernia AB som erbjuder kompetensförsörjning över hela Sverige. Lernia är kvalitets- och miljöcertifierat. Besök gärna www.lernia.se. Vi söker en administratör med erfarenhet av inköp med en arbetstid på 50 %. Din bakgrund Som sökande har du erfarenhet av leverantörs kontakter och att lägga beställningar efter avrop och du är van att administrera inköp. Som person är du strukturerad och ordningssam. Du är van att jobba självständigt och har samtidigt lätt för att ta instruktioner och samarbeta med andra.

Sammanfattning

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023