Arbetslivsinstitutet.se

Administratör med erfarenhet inom teknik till statlig myndig


1 platser 6 månader eller längre Heltid Fast lön Heltid Visstid

Administratör med erfarenhet inom teknik till statlig myndig


Vi söker nu en administratör med tidigare teknisk erfarenhet till en statlig myndighet i Stockholm. Som administratör får du, förutom gedigen erfarenhet och påbyggnad på ditt CV, ett varierade arbeta samt utveckla administrativa kompetenser. Har du tidigare arbetat som inom administration samt har tidigare erfarenhet utav enklare teknik? Då har vi på Randstad nästa uppdrag för dig!
Vi ser fram emot din ansökan, redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområden.
Som administratör kommer du tillhöra myndighets IT avdelning som i sin helhet består av 50 person. I rollen kommer du varierade arbetsuppgifter. Bland annat kommer du bistå inför konferenser med att förbereda, kalla samt planera. Du kommer även behöva hjälpa till under själva konferenser genom att vara ett tekniskt stöd. Det betyder att hjälpa till med till exempel videouppkoppling. En annan av dina arbetsuppgifter sammanställningar av ekonomiskt utfall. Detta görs oftast i samråd med flera berörda personer såsom enhetschef, teamledare, projektledare eller förvaltningsledare. Exempel på arbetsuppgifter:

• Bistå vid planering av möten, seminarier och workshops.
• Hantera mötesbokningar samt logistik kring möten och seminarier.
• Bistå med hantering av inköp och fakturor.
• Administrativt stöd i form av sammanställningar och underlag av olika karaktär som enhetschef bistår med.
• Bistå med stöd i frågor rörande Office-paketet och visst tekniskt stöd vid start av tex. Lync-möten.
omfattning.

Startdatum: 19 augusti med en uppdragslängd till 2 mars 2020. Med möjlighet tillförläning.

kvalifikationer.

Här behöver du:

• En avslutad gymnasieutbildning inom administration, ekonomi eller liknande.


• Minst tre års arbetslivserfarenhet av självständigt administrativt arbete.


• Goda kunskaper i MS Office (Word, Excel, Power point).


• God förmåga att stödja verksamheten inom områden som mötesadministration, videokonferenser, Skype samt ha förmågan att vara stöd till hur tekniken fungerar.


Vi ser det som meriterade (ej krav) ifall du har tidigare erfarenhet av statlig förvaltning och ifall du har tidigare erfarenhet av att ha arbeta i projekt i en roll som projektadministratör eller motsvarande samt med aktiviteter som projektplanering, leveransplanering, leveransuppföljning eller riskanalys.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

2019-07-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: | Marina Jovicic | [email protected] [ mailto:[email protected] ] |

om randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martin Sjögren

Ninos Saado

Ragulan Tharmalingam, Ninos Saado, Elin Sandqvist

Linda Milve

Ellinor Hammar

Agneta Löfgren

Caroline Larsson

Martin Ogemar

Ellinor Hammar
073-0644786
Niclas Norenius Marander

Martin Ogemar
0722-372170
Pernilla Gustafsson

Nathalie Modigh

Åsa Torelund

Simone Persson

Emma Paulsson

Jeanette Walters

Simon Strid

Åsa Sollén

Linda Kuuttinen

Daniel Tinggård

Johannes Larsson
0722-259878
Olivia Wijkmark

Jeanette Walters

Liv Hedström

Camilla Wohlin

Olivia Ljungbäck

Sanna Bergling

Jessica Stördal

Daniel Svensson

Kim Flemström

Helge Broen
0768549837
Sofia Wänblad

Jeanette Walters
0733434766
Sofia Wänblad

Tilda Stenmark

Timmy Säberg

Oscar Nordström
0725542282
Oscar Nordström
072 554 22 82
CVK

Philip Malm

Josefin Tängnander

Josefin Tängnander

Sophia Fredriksson

Dennis Wallerström

Linn Enander

Joanna Hansson

Katja Karlsson

Johanna Niss

Daniel Leiva
0733327096
Linn Holmberg

Jimmy Hägglund

Marica Blomqvist
[email protected]
Daniel Leiva Martin

Ragulan Tharmalingam

Andrea Rexö

Lisa Ström

Parisa Meidanipour

Martin Nygren

Joakim Björnström

Sofia Åhlin

Josephine Tängnander

Josefin Tängnander

Marina Quiero

Susanne Berggren

Iman Bagher

Moa Yngvesson

Marina

Marina Jovicic

Linnea Brandt

Linnea Brandt

Andrea Frejd

Fanny Uvemo

Andrea Frejd

lena reichard

Angelica Gustafsson

Joakim Björnström

Marina Jovicic


Ansök

> Sista ansökningsdatum: 25 July 2019
Ange referens: 201234390

Randstad Sweden Group AB

Besöksadress

Kungsgatan 18, 63220 ESKILSTUNA
None

Postadress

Kungsgatan 18
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


PerformIQ Work AB 11 July 2019 Kontorsassistent till MIPS