Administratör med erfarenhet inom teknik till statlig myndig

Arbetsbeskrivning

Administratör med erfarenhet inom teknik till statlig myndig


Vi söker nu en administratör med tidigare teknisk erfarenhet till en statlig myndighet i Stockholm. Som administratör får du, förutom gedigen erfarenhet och påbyggnad på ditt CV, ett varierade arbeta samt utveckla administrativa kompetenser. Har du tidigare arbetat som inom administration samt har tidigare erfarenhet utav enklare teknik? Då har vi på Randstad nästa uppdrag för dig!
Vi ser fram emot din ansökan, redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområden.
Som administratör kommer du tillhöra myndighets IT avdelning som i sin helhet består av 50 person. I rollen kommer du varierade arbetsuppgifter. Bland annat kommer du bistå inför konferenser med att förbereda, kalla samt planera. Du kommer även behöva hjälpa till under själva konferenser genom att vara ett tekniskt stöd. Det betyder att hjälpa till med till exempel videouppkoppling. En annan av dina arbetsuppgifter sammanställningar av ekonomiskt utfall. Detta görs oftast i samråd med flera berörda personer såsom enhetschef, teamledare, projektledare eller förvaltningsledare. Exempel på arbetsuppgifter:

• Bistå vid planering av möten, seminarier och workshops.
• Hantera mötesbokningar samt logistik kring möten och seminarier.
• Bistå med hantering av inköp och fakturor.
• Administrativt stöd i form av sammanställningar och underlag av olika karaktär som enhetschef bistår med.
• Bistå med stöd i frågor rörande Office-paketet och visst tekniskt stöd vid start av tex. Lync-möten.
omfattning.

Startdatum: 19 augusti med en uppdragslängd till 2 mars 2020. Med möjlighet tillförläning.

kvalifikationer.

Här behöver du:

• En avslutad gymnasieutbildning inom administration, ekonomi eller liknande.


• Minst tre års arbetslivserfarenhet av självständigt administrativt arbete.


• Goda kunskaper i MS Office (Word, Excel, Power point).


• God förmåga att stödja verksamheten inom områden som mötesadministration, videokonferenser, Skype samt ha förmågan att vara stöd till hur tekniken fungerar.


Vi ser det som meriterade (ej krav) ifall du har tidigare erfarenhet av statlig förvaltning och ifall du har tidigare erfarenhet av att ha arbeta i projekt i en roll som projektadministratör eller motsvarande samt med aktiviteter som projektplanering, leveransplanering, leveransuppföljning eller riskanalys.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

2019-07-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: | Marina Jovicic | marina.jovicic@randstad.se [ mailto:marina.jovicic@randstad.se ] |

om randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martin Sjögren

Ninos Saado

Ragulan Tharmalingam, Ninos Saado, Elin Sandqvist

Linda Milve

Ellinor Hammar

Agneta Löfgren

Caroline Larsson

Martin Ogemar

Ellinor Hammar
073-0644786
Niclas Norenius Marander

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad Sweden Group AB ESKILSTUNA
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 11 juli 2019

Besöksadress

Kungsgatan 18, 63220 ESKILSTUNA
None

Postadress

Kungsgatan 18
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024