Administratör med inriktning telefoni till Skövde

Arbetsbeskrivning

Jernbro Industrial Services är marknadsledande inom industriservice i Sverige, med en omsättning på ca 1,4 miljarder, 900 anställda och verksamhet på 26 orter. Varje dag, året om, hjälper vi svensk industri att producera säkrare, mer effektivt och mera hållbart. Med djup ingenjörs -och utförarkompetens inom underhåll och övriga teknikdiscipliner som mekanik, el, automation och energi bidrar vi till utveckling och effektivisering av våra kunders verksamhet och därigenom till ökad konkurrenskraft. Vi finns lokalt och nära med specifika kunskaper om våra kunders olika processer och utmaningar. Bland Jernbros många kunder finns små och medelstora lokala företag och stora internationella koncerner verksamma inom verkstad, stål, livsmedel, plast & gummi, trä, papper & massa, gruvor samt energi. Vi följer också med våra kunder ut i världen på projektbasis och levererar även nyckelfärdiga automationslösningar inom bland annat produktionslogistik.

Brinner du för service och kontakt med människor? Gillar du att ha många bollar i luften?
Har du tidigare arbetat med administration, IT-support eller har erfarenhet från telekombranschen?
Då kanske du är vår nya kollega till teamet inom IT som hanterar telefoni och inköp/administration för hela organsiationen.

Om arbetet

Arbetsuppgifter som bland annat ingår i tjänsten:


• Att hantera telefoni inom Jernbro, t. ex. abonnemangshantering, inköp av hårdvara, uppsättning av växelfunktionalitet, leverantörskontakter samt utveckling av telefonitjänsten. Framtagning av information och utbildning kan också vara ett inslag.
• Vara navet i IT-avdelningens operativa inköp och administration. Detta innefattar allt från inköp till kontering av fakturor, avtalshantering, registerhantering och mycket leverantörskontakter. Tjänsteställe är Skövde resor i tjänsten kan förekomma.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är noggrann och strukturerad och har god kunskap inom telefoni och IT. Tjänsten kräver att du gillar administrativt arbete men likväl vill delta i utvecklingen av system och arbetssätt inom IT-avdelningen. Dina kunskaper i Office365 är goda och har du erfarenhet av Jeeves som affärssystem är det meriterande. Du kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper

Vi ser att du är resultatfokuserad och arbetar strukturerat, är ansvarstagande och har lätt för att se helheter och förbättringsmöjligheter. Du gillar problemlösning men är samtidigt serviceinriktad och duktig på att samarbeta. Du har en positiv inställning och klarar av att arbeta flexibelt, även under stressigare perioder då du klarar av att prioritera. Är du en självständig person som är trygg i det administrativa delen av arbetet men även vill känna helhetsansvar och vara med och utveckla verksamheten så kommer du att trivas väl i tjänsten hos oss!

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka gärna din ansöka redan idag! 
Sista ansökningsdag är söndagen den 26 april 2020

För ytterligare information om tjänsten kontakta rekryterande chef Jan-Olof Lundgren, Tel 010-48 30 666/ jan-olof.lundgren@jernbro.com

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jernbro Industrial Services AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2020
  • Ansök senast: 26 april 2020

Besöksadress

Lilla Bommen 4 A
None

Postadress

Lilla Bommen 4 A
Göteborg, 41104

Liknande jobb


3 maj 2024