Administratör med intresse för ekonomi och inköp!

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

För kunds räkning söker SW en mångsidig Administratör. Vår kund är ledande i sin bransch och förutom att ligga långt fram teknikmässigt har de även ett starkt miljöfokus. Tjänsten är ett konsultuppdrag som börjar i slutet av augusti och löper fram till Jul.

Tjänsten skall tillsättas snarast så sök redan idag!

Tjänstebeskrivning
Du arbetar nära företagets inköpare och sköter administration samt har kontakt med både leverantörer och företagets projektledare gällande dina ansvarsområden. I dina uppgifter ingår att granska och scana fakturor, administrera orderbekräftelser och sköta dokumenthantering. Du håller även koll på aktuella leveranser till företagets olika projekt och informerar och för en dialog med respektive projektledare.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har förmågan att arbeta strukturerat och effektivt i en omväxlande miljö, utan att göra avkall på kvalitén. Du bör vara kommunikativ, prestigelös och ha förmågan att prioritera i ditt arbete för att trivas i rollen.

Vi ser gärna att du har utbildning inom ekonomi eller administration och har ett intresse för att lära dig mer om ekonomi och inköp. Har du erfarenhet från liknande arbete är det meriterande men inget krav, vi söker i första hand dig som har rätt driv och intresse. För att bli aktuell för tjänsten behöver du goda IT-kunskaper samt behärska både svenska och engelska i tal och skrift.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Bogren, 031-333 54 84.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Larsson
+46 313335471
Jenny Larsson
+46 313335484
Niclas Borenstein
+46 313335483
Jasmin El Kachani
+46 31 333 54 81
Tomas Bogren
+46 31-333 54 84
Jasmin El Kachani
+46 031-333 54 81
Frida Johansson
+46 31-333 54 81
Frida Johansson
+46 313335481
Andrea Pohl
+46 766471603

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW GBG
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enl. ö.k
  • dagtid heltid
  • Publicerat: 8 juli 2016

Besöksadress

Kungsgatan 48A, Kungspassagen
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024