Administratör med intresse för HR och lön

Arbetsbeskrivning

Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns idag på fler än 100 platser i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Biltemas huvudsakliga marknadsföringsmedel är Biltemakatalogen som trycks i 16,5 miljoner exemplar per år.
Under 2012-2016 kommer Biltema öppna 66 nya varuhus i Norden.

Biltema Nordic Services AB är ett servicebolag inom Biltema med ansvar för produktutveckling, grafisk produktion och administrativ service åt Biltema varuhusen.


Biltemas kraftiga expandering fortsätter och vi behöver nu temporärt stärka upp vår HR och löneavdelning under vintern.

 

Rollbeskrivning

Vi ser att du under din anställning kommer att få utföra diverse på lön och HR förekommande uppgifter, allt från att arkivera och ta fram statistik till att administrera mindre projekt.

 

Kvalifikationer

Vi söker dig som har intresse för HR och lön och som har väntat på chansen att få arbeta i ett företag på frammarsch. Du är förmodligen utbildad inom något av nämnda områden, har motsvarande arbetslivserfarenhet eller också har du helt enkelt bara ett brinnande intresse för dessa uppgifter och är redo för en utmaning!

Du är fokuserad, strukturerad och är van att utföra administrativa uppgifter. Du är framåt, glad och positiv, och du föredrar att ha ett högt arbetstempo och att ha många bollar i luften. Att ta tag i nya uppgifter är något du verkligen tycker är roligt och du har en flexibel inställning som gör även små uppgifter roliga och betydelsefulla.

Du uttrycker dig väl i tal och skrift, och du delar givetvis Biltemas värderingar Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet.

 

Arbetsplats/placering: Helsingborg

Anställningsform: Visstid, 1 november till 28 februari

Tillträde: 1 november

Har du frågor kring tjänsten kontakta:Tove Torbjörnsdotter 010-490 15 35

Sista ansökningsdag:21 oktober

Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BILTEMA NORDIC SERVICES AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Visstidsanställning
  • Publicerat: 14 oktober 2013

Postadress

Garnisonsg. 26, 2 tr
Helsingborg, 25466

Liknande jobb


Koordinator/Administratör

Koordinator/Administratör

6 juni 2024

Customer Support Specialist

Customer Support Specialist

6 juni 2024

Adminstratör

Adminstratör

5 juni 2024