Administratör med känsla för service och som får allt att rulla

Administratör med känsla för service och som får allt att rulla

Arbetsbeskrivning

I rollen som teknisk handläggare är du inte bara den som har koll på läget, du är också den som säkerställer kvalitén i arbetet med att energieffektivisera fastigheter. Som expert på service, snarare än expert på tekniken, är du spindeln i nätet både mot kunderna och internt. Du är helt enkelt den som får avdelningen att snurra med bästa möjliga struktur och kundbemötande!

OM TJÄNSTEN
Nordomatic arbetar med att energieffektivisera fastigheter genom att automatisera fastighetstekniken. Med andra ord sysslar de med att minska utsläppen från våra fastigheter. Varje liten justering gör skillnad och i rollen som teknisk handläggare arbetar du med att skapa samt upprätthålla en effektiv struktur för att genomföra dem.
Du kommer tillhöra Nordomatics spjutspetsavdelning som arbetar med SCADA. Du arbetar nära gruppen som består av drygt 20 kollegor samt tillsammans med arbetskamrater från andra avdelningar.

Du erbjuds


* En arbetsgrupp där det är högt i tak med mycket humor samt god sammanhållning
* Möjligheten att lära dig om ett nytt teknikområde mot IT och automation
* Att göra skillnad genom att minska utsläpp från våra fastigheter


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
När Nordomatics kunder behöver hjälp kommer kundärendet ofta in över mail. Eftersom du är den som bevakar mailadressen är det också du som tar hand om de förfrågningar som kommer in. Genom kundkontakt via mail och telefon arbetsbereder du ärenden, vilket innebär att du bland annat säkerställer att det finns ett komplett underlag att skicka vidare internt. I din roll ingår även att registrera ärenden i ekonomisystemet och på sikt finns möjligheten att utvecklas till att utföra vissa ärenden själv.

I vissa projekt behövs dokumentation av olika slag och där arbetar du med att författa, kontrollera och administrera dokument. Ett annat ansvarsområde kommer vara att administrera avtal och i förlängningen kommer du arbeta med att skriva manualer för Nordomatics SCADA-system.

VI SÖKER DIG SOM
* Tidigare arbetat i en eller flera roller av administrativ karaktär


* Är intresserad av att lära dig mer inom automation och IT
* Mycket goda kunskaper i svenska eftersom det är språket som används i arbetet


Som person är du:


* Strukturerad då du kommer ha en koordinerande roll där många andra är beroende av din planering
* Initiativtagande eftersom du många gånger behöver driva på samt komma med idéer för att komma framåt
* Duktig på att samarbeta samt kommunicera i en vardag som fylls utav olika kontaktytor


Övrig information


* Start: omgående
* Omfattning: tillsvidare
* Placering: Globen
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Nordomatics önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2020
  • Ansök senast: 27 mars 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kontorsassistent Åkersberga

Kontorsassistent Åkersberga

26 april 2024

15 april 2024

Chef Privat Försäkring

15 april 2024