Administratör på 25-50% till kontor i Norrköping, Klinga!

Administratör på 25-50% till kontor i Norrköping, Klinga!

Arbetsbeskrivning

Är du en driven person som älskar att utvecklas och som gillar arbete inom administration? Kika hit! Nu söker vi en person som kan arbeta 25-50% till ett kontor i Norrköping. Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med ett löpande urval!

OM TJÄNSTEN
På detta företag arbetas de främst mot flygplatser, kopplat till att röja bort snö. Därav är det mycket arbete med olika typer av maskiner, och det är meriterande om du besitter kunskap om traktorer/lastbilar.
Du kommer tilldelas en helt ny roll där du kommer få avlasta kollegor med arbetsuppgifter kopplat till administration på kontoret i Klinga.
För att passa i rollen ser vi gärna att du är driven och öppen för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter med ett positivt tankesätt. Du kommer arbeta självgående och ni kommer vara 2 st på kontoret, men totalt är de ungefär 10 st medarbetare.

Du erbjuds
- En dedikerad konsultchef och karriärpartner.
- Möjlighet att vara del av ett växande internationell koncern inom en spännande marknad.
- Utvecklingsmöjligheter och fördjupad kunskap inom administration.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Utföra reskontra.
* Hantera betalningar, fakturering, kvitton, offerter.
* Boka frakter samt göra inköp.
* Utföra löneunderlag.
* Genomgå avtal.


VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift då arbetet kräver de.
- Är över 18 år.
- Har en gymnasieexamen.
- Har god kunskap inom office-paketet.
- Har en annan sysselsättning på 50%.

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av arbete med administration.
- Utbildning inom admin/logistik eller likvärdigt.

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självgående
- Anpassningsbar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2023
  • Ansök senast: 20 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024