Administratör på 50 % till Södermalm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Söker du ett deltidsarbete med flexibla arbetstider? Trivs du bäst med administrativa arbetsuppgifter? Vill du dessutom arbeta på ett företag med goda värderingar och tillsammans med trevliga kollegor?

För konsultuppdrag med start omgående tom sista mars 2019 söker vi nu en administratör på deltid. I denna roll får du på egen hand styra kring dina arbetstider förutsatt att du arbetar halvtid och under kontorstider. Vår kund sitter i trevliga lokaler vid Mariatorget, Södermalm.

Arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du på ekonomienheten tillsammans med ytterligare en annan administratör i samma roll. Dina arbetsuppgifter innefattar huvudsakligen administration av medlemstalonger och du registrerar personuppgifter, autogirouppgifter och medlemskap i systemet Microsoft Dynamics CRM. Vidare hanterar du felregistreringar och rättar till dessa. Du gör även makulering av autogiromedgivande samt övrig administration kring medlemstalongerna.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för denna tjänst har du:
- Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
- Goda datorkunskaper och det är meriterande om du tidigare arbetat i Microsoft Dynamics CRM
- Flytande kunskaper i det svenska och engelska språket, både tal och skrift

Du som söker tycker om arbetsuppgifter som kräver noggrannhet och struktur. Arbetstempot kan variera och det är viktigt att du trivs med rutinmässiga arbetsuppgifter. I och med att du arbetar i nära samarbete med ytterligare en admninistratör är det även viktigt att du är en social lagspelare.

Övrigt
Vi önskar att du i ditt personliga brev eller CV motiverar varför du söker en deltidstjänst. Vi arbetar med löpande urval, vilken innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund på Södermalm. KFX HR-partners fokus har alltid varit på att bygga långvariga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Har du frågor kring tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00. Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid 50% Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 6 november 2018

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


23 april 2024

Koordinerande nyckelroll till Tega!

Koordinerande nyckelroll till Tega!

23 april 2024

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

23 april 2024

23 april 2024