Administratör på 75% sökes till Interlite i Uddevalla

Arbetsbeskrivning

Brinner du för god service, är social och initiativtagande? Då är tjänsten som administratör på Interlite AB något för dig!

Om företaget
Interlite AB´s affärsidé är att snabbt och enkelt kunna leverera utrustning till deras företagskunder för deras två olika affärsområden som är arkitektonisk belysning samt professionell belysning för TV, teater, mässor och offentlig miljö. Interlite AB har stor fokus på miljö och energivänlig belysning för alla sina kunder och är en av de ledande leverantörerna inom LED belysning. Organisationen växer och som administratör finns en unik möjlighet till att få vara med och leda utvecklingen.

Om tjänsten
I rollen som administratör ansvarar du för back office. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att svara i telefon, hjälpa till med orderhantering samt sköta uppdateringar i företagets affärssystem.

Om dig
Som person är du social, ansvarsfull och tar egna initiativ. Du är flytande i engelska och svenska, i både tal och skrift. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag till vårt kundföretag Interlite AB med start så snart som möjligt, uppdraget pågår till och med första veckan i Juli. För rätt person finns det goda möjligheter för förlängning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden men arbetar hos vår kund Interlite i Uddevalla.
Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan kl. 07.30-17.00. med möjlighet till flex. Eftersom tjänsten är på 75% finns det möjlighet att vara ledig en dag i veckan, alternativt arbeta kortare dagar. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sandra Hallberg på sandra.hallberg@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 23 mars 2017

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


ADMINISTRATÖR

ADMINISTRATÖR

22 april 2024

19 april 2024

22 april 2024

22 april 2024