Administratör på deltid eller heltid med omgående start till Växjö

Administratör på deltid eller heltid med omgående start till Växjö

Arbetsbeskrivning

Har du bred administrativ vana och söker ditt nästa uppdrag? Då kan denna tjänst passa bra för dig!

Om uppdraget

Nu söker vi en administratör till ett konsultuppdrag fram till augusti 2023. Du arbetar hos vår kund i Växjö. Det finns möjlighet att arbeta mellan 60 och 100% enligt dina önskemål.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som administratör arbetar du med varierande uppgifter utifrån de behov som finns. Du har en stöttande roll mot ledningen och tar hand om kontoret.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Hanterar beställningar och leveranser av telefoner och datorer
- Ansvara för verksamhetskontorens löpande praktiska funktion: ansvara för funktion och inredning av alla gemensamma ytor, kontakt med leverantörer, hantering av beställningar
- Inköp av förbrukningsmaterial till verksamhetskontor
- Hantering av poolbilarna på huvudkontoret
- Diarie- o posthantering vid behov
- GDPR
- Ansvara för hantering kopplat till ID06
- Stöd till verksamheten vid beställning av resor och utbildningar
- Hantera o planera personal- och trivselaktiviteter, avtackningar mm. efter behov samt gemensamma gåvor till personal
- Assistera och stödja VD och ledningsgrupp vid behov i förekommande arbetsuppgifter


Dina kvalifikationer

För att passa för tjänsten ser vi att du är en handlingskraftig och självgående administratör med god struktur. Du arbetar serviceinriktat och trivs med samarbete, samt har en förståelse för hantering av känsliga uppgifter.

Krav för tjänsten:

- Erfarenhet av assisterande roll gentemot chefer/organisation eller motsvarande
- Dokumenterad erfarenhet av att formulera, skriva och sammanfatta budskap och texter på svenska
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Erfarenhet av att arbeta i webbverktyg
- Erfarenhet av olika ledningssystem och verksamhetssystem såsom CRM


Det är meriterande med en eftergymnasial utbildning inom administration eller motsvarande.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 889 2300.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2023
  • Ansök senast: 7 oktober 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Projektadministratör

Projektadministratör

17 maj 2024

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

16 maj 2024

Area Assistant

Area Assistant

16 maj 2024