Administratör på Deltid till Craftors huvudkontor!

Administratör på Deltid till Craftors huvudkontor!

Arbetsbeskrivning

Craftor är ett framåtsträvande elkraftsbolag och söker nu ytterligare förstärkning till deras HR- och administrationsfunktion! Tillsammans med ditt team kommer du att påverka och driva Craftors stationsprojekt framåt.
Är du en person som trivs med ett varierande arbete och ett brinnande intresse för att ge god service, missa inte denna spännande möjlighet!

Information om tjänsten
Craftor är en expansiv kraftentreprenör som projekterar och bygger stations-, linje och kabelanläggningar åt kunder som äger infrastruktur för överföring av elkraft. Vi är specialiserade på högre spänningsnivåer, upp till 400kV, och har en branschledande kompetens inom alla våra marknadssegment. Företaget grundades 1983 och ingår idag i koncernen Eleda.

Professionals Nord söker för Carftors räkningen administratör till HR- och administratörsavdelningen som i sin tur är en del av Craftors stabsfunktion. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning där du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Craftor. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Omfattningen av tjänsten kommer till en början vara på 50% men för rätt person finns möjlighet till utökad sysselsättningsgrad i takt med att verksamheten växer.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Craftors önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@professionalsnord.se

Du erbjuds
• Ett flexibelt arbete med varierade arbetsuppgifter från stort till smått.
• Möjlighet att arbeta i en platt organisation där individen har inflytande i beslutsprocesser.
• En betydande roll i ett expansivt och spännande bolag i tillväxt!

Arbetsuppgifter
Rollen som administratör är varierande där den ena dagen inte är likt den andra kommer du bland annat kommer stötta upp i Craftors reception och hjälpa ditt team med olika administrativa uppgifter. Behovet kommer främst vara mellan 08-00-13.00 måndag till fredag då du tar emot besökare och leveranser som vanligtvis kommer dagtid. I receptionen kommer du att ta fullt ägandeskap och ansvar för de sedvanliga administrativa arbetsuppgifterna samt ta emot besökare och leveranser. Till exempel kommer huvudkontoret flytta lokaler under maj månad där du ansvarar över de administrativa bitarna som tillkommer.

Du kommer bland annat att:
• Ta emot besökare och kunder i receptionen
• Ta emot leveranser samt genomföra beställningar av kontorstillbehör
• Administrera nycklar, mobiler och skärmar till kontor och personal

Vi söker dig som
• Utbildning på gymnasial nivå alternativt arbetslivserfarenhet av en likande roll.
• Innehar B-körkort.
• Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
• Har ett brinnande intresse för service och drivs av att arbeta lösningsorienterat och strukturerat. Du trivs med att bygga goda relationer genom kommunikation både med kollegor och kunder.

OMFATTNING: Deltid
STAD: Sollentuna, Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Filippa Furugren

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professionals Nord Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2022
  • Ansök senast: 27 mars 2022

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


16 maj 2024