Administratör på deltid till SevenDay Bank

Arbetsbeskrivning

Vill du få in foten inom finansvärlden? I rollen som administratör får du chansen att få en inblick i framtidens finansbolag. Företaget befinner sig i ljusa lokaler i Kista Science tower och du kommer ingå i ett härligt team. Sevenday präglas av stark sammanhållning och kultur där ingen dag är den andra lik. Låter detta som det perfekta deltidsjobbet för dig? Ta då chansen och sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en administratör på deltid till SevenDay Bank. Så, vilka är egentligen SevenDay? Företaget har med stor framgång erbjudit spar- och låneprodukter med bra villkor till konsumenter under de senaste 10 åren. En mycket viktig ingrediens i framgångsreceptet är den höga servicenivå som kunderna möts av i kontakten med företagets medarbetare. Vidare befinner sig SevenDay i en expansiv fas och söker med bakgrund av detta en ny kollega som vill vara med på resan!

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos SevenDay Bank. Uppdraget kommer att vara på deltid och sträcka sig fram till juni 2019. Det finns goda möjligheter att bli förlängd på uppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
I tjänsten som administratör kommer du framförallt att arbeta med att uppdatera, sortera och arkivera alla dokument som kommer in till företaget. Det kan röra sig om kopior på körkort, skuldebrev eller andra handlingar som behöver sparas.

Du kommer till exempel att:

• Arbeta med att dokumenthantering

• Föra in digitala kopior i det elektroniska arkivet

Om finansbranschen lockar dig är det här en perfekt möjlighet att få en första fot in genom dörren. Vi söker dig som trivs med att jobba administrativt och är självgående i ditt arbete. Rollen passar dig som gillar tydliga rutiner och instruktioner. Som administratör kommer du ingå i SevenDays Backoffice-avdelning. Teamet består av medarbetare både med flera års erfarenhet likväl som mer juniora kollegor.

VI SÖKER DIG SOM
• Har minst ett år kvar av dina universitets- eller högskolestudier
• Har goda kunskaper i både svenska och engelska
• Trivs med att jobba administrativt

Det är meriterande om du..

• Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Har god datavana

Som person är du självgående och vågar ta egna initiativ i rollen. Vi ser även att du är noggrann och gillar tydliga rutiner och instruktioner.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: februari
* Omfattning: deltid, 16h/veckan
* Lön: timlön
* Placering: Kista
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och xxx önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stw06@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.


* Som deltidskonsult på Academic Work blir du en del av vårt konsultnätverk och har för varje uppdrag en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att säkerställa att du trivs på din arbetsplats men också att du utvecklas och vi arbetar aktivt för att kunna hjälpa dig vidare mot spännande tjänster såväl under din studietid som efter din examen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt avtal
  • deltid 8-18
  • Publicerat: 19 januari 2019

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Assistent

16 april 2024

16 april 2024