Administratör på heltid till Kammarkollegiet

Administratör på heltid till Kammarkollegiet

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och serviceinriktad person som ser stora möjligheter att få in foten i en administrativ roll inom statlig verksamhet? Kammarkollegiet söker en person som kan arbeta heltid under minst fem månader framåt med start i december. Är du den vi söker? Vi tillämpar löpande urval så tveka inte att söka redan idag!

OM TJÄNSTEN
Kammarkollegiet fungerar som kapitalförvaltare, försäkringsbolag, upphandlare och juridisk byrå för statsförvaltningen. Nu söker Försäkringsavdelningen en person som bland annat vill hjälpa till med posthantering, skanning, registrera skadeärenden, och arkivering.

Som person ser vi gärna att du är serviceinriktad, noggrann och ödmjuk. Du lyssnar gärna och tar hjälp av dina kollegor och har du inget att göra för stunden hittar du någonting att hjälpa till med och ser inga problem med att arbetet stundtals kan bli monotont.

Du erbjuds


* En konsultanställning på heltid genom Academic Work hos Kammarkollegiet
* En fot in i en administrativ tjänst hos en statlig myndighet


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Registrera skador och ärenden
- Dokumenthantering
- Posthantering och skanning
- Arkivering
- Vara behjälplig med allmänna administrativa och kontorsrelaterade uppgifter

VI SÖKER DIG SOM
- Har avslutad gymnasial utbildning
- Talar och skriver svenska flytande
- Har grundläggande kunskaper i engelska
- Har tidigare arbetslivserfarenhet från administrativ tjänst alternativt arbetat med service i tidigare roll

Det är meriterande om du:


* Tidigare arbetat med liknande uppgifter
* Har utbildning som anses relevant för tjänsten


Vi söker dig som är:


* Samarbetsinriktad
* Kvalitetsmedveten
* Serviceinriktad


Övrig information:


* Start: december
* Omfattning: heltid
* Placering: Karlstad


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Kammarkollegiet fungerar som kapitalförvaltare, försäkringsbolag, upphandlare och juridisk byrå för statsförvaltningen. Bland våra många uppdrag från riksdag och regering ingår att försäkra den statliga verksamheten. Kammarkollegiets försäkringsavdelning fungerar helt enkelt som statens försäkringsbolag där vi arbetar med riskhantering och skadereglering för statliga myndigheter och stiftelser. Vår verksamhet omfattar försäkringsområdena person, resor, verksamhet och fordon, totalt ett 30-tal olika försäkringsprodukter. Kammakollegiets försäkringsavdelning finns i Karlstad och har cirka 40 anställda fördelade på tre enheter och en stab.

Kammarkollegiet genomför en omfattande digitalisering av hela verksamheten och på försäkringsavdelningen pågår en förändring av våra interna arbetssätt och utveckling av e-tjänster för våra kunder. Som medarbetare på Kammarkollegiet arbetar du på medborgarnas uppdrag och bidrar till att bygga och bevara Sveriges demokrati.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2022
  • Ansök senast: 2 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


31 maj 2024

Facility Manager

29 maj 2024

Assistent

Assistent

24 maj 2024