Administratör/ säljsupport sökes till Nimag Sverige AB i Solna

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta som administratör och support hos vår kund Nimag Sverige AB (Suzuki). Gruppen som du tillhör ansvarar för frågor och administration kring billogistik och säljsupport. Du är en viktig kommunikationslänk mellan företaget och deras Återförsäljare.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot och registrera ordrar gällande bilar, fakturahantering, och vara ett företagsstöd gällande en mängd varierande frågor. Du kommer vara intern support gentemot våra övriga avdelningar samt gentemot våra regionchefer som arbetar på fältet. Du kommer även att hantera transportlogistik och beställningsfrågor samt utgöra viss support till bolagets ekonomiavdelning.

Du kommer att bli del av ett härligt team som tillsammans arbetar mot uppsatta mål. Kontoret präglas av laganda och lägger stor vikt vid trivsel och arbetsmiljö.

Detta är ett konsultuppdrag med avsikt att leda till en rekrytering.


Om företaget
Nimag Sverige AB (Suzuki) är generalimportör av Suzukibilar till Sverige. Bolaget består av 16 anställda och är belägna i fina lokaler vid Solna Strand. De har ett återförsäljarnät bestående av ca 45 återförsäljare spridda över hela Sverige och via dem säljs deras bilar samt reservdelar/tillbehör.



Din profil
Du har en flerårig bakgrund som administratör, har du arbetat inom bilbranschen är det meriterande. Vi ser gärna att du har en grundläggande kunskap inom ekonomi och att du har arbetat med SAP tidigare. Du behärskar Officepaketet samt svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. B-körkort är ett krav.

Som person är du social, samarbetsvillig och nyfiken. För dig är det självklart att självständigt driva ditt arbete framåt och ta ett högt individuellt ansvar. Noggrannhet är ett måste. Du har en positiv inställning, brinner för problemlösning och strävar alltid efter att ge bästa möjliga service.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 20 mars 2018

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024