Administratör sökes!

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Är du serviceminded? Gillar du ordning och reda? Då kommer du trivas och passa i den här rollen!

Här jobbar du på ett trevligt företag som är verksamma inom el- och energibranschen.
Det här är en bred och varierande tjänst där du har en rad olika administrativa arbetsuppgifter. Det handlar om relativt enkla uppgifter som fakturering, arkivering, orderregistrering samt övriga kontorssysslor. Du kommer vara placerad på kontoret i Borgholm, men vid behov hjälpa till på kontoret i Mörbylånga.

Uppdragets omfattning: måndag- fredag 8-12. Halvtid, men för rätt person kan tjänsten på sikt komma att utvecklas till 100 %. Det här är en junior tjänst, sett till ansvar och löneläge

Formell kompetens

• Gymnasieutbildning
• Stort intresse för service och administrativa uppgifter
• God datorvana
• Körkort B
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift


Din bakgrund

Kanske har du erfarenhet från ett annat yrke, men alltid haft en önskan att få arbeta administrativt. Vi tror att det passar dig att just nu arbeta 50 %, men att på sikt eventuellt jobba heltid.

Personliga egenskaper

Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Vi tror att du som söker är en social och flexibel person. Du trivs i en roll där du får vara självgående samt hjälpa kunder som kommer in på kontoret. Det är även till din fördel att du ser långsiktigt på tjänsten då det kommer att bli en tillsvidareanställning för rätt person.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstidsanställning 6 månader, därefter tillsvidareanställning hos kundföretaget/ halvtid/ Borgholm

Tillträdesdag

4 maj 2015

Information

På grund av stort antal sökande kommer vi inte hinna besvara frågor via telefon gällande denna annons under pågående annonseringsperiod. Vi svarar självklart gärna på frågor gällande tjänsten om du blir kallad till en intervju.

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Ahlqvist

Nina Backlund

Charlotta Rasmusson
0722-54 11 32
Charlotta Rasmusson

Nina Wennersten
072-254 11 50
Nina Wennersten

Ida Arvidsson

Nina Wennersten
0722541150
Nina Wennersten
072 254 11 50
Nina Wennersten
072 254 11 50

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Kalmar Kalmar
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 27 mars 2015

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Kalmar
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Kalmar, 39231

Liknande jobb


IT-administratör till Saab

IT-administratör till Saab

10 maj 2024

Administratör

Administratör

10 maj 2024

10 maj 2024