OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
För kundsräkning söker vi nu en administratör för en deltidstjänst 50 - 70 %
Som Administratör har du en bred roll där dina arbetsuppgifter bland annat innebär: ordermottagning, support till kunder. I rollen ingår även ekonomiuppgifter så som prissättning och justering av prisbilagor, bokning av omkostnadsfakturor, avräkning och fakturering,
Formell kompetens
• Gymnasial utbildning inom ekonomi, teknik eller liknande
• Svenska i tal och skrift
Din bakgrund
• Erfarenhet av administration och kundservice/försäljning
• Fakturering och bokslut
Personliga egenskaper
Vi värdesätter dina personliga egenskaper högt och ser att du som person är du serviceorienterad, strukturerad och kommunikativ. Du har en hög integritet, känner dig trygg i din roll som administratör samt är noggrann och flexibel.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid 2-4 månader/deltid/Dagtid/Trollhättan
Tillträdesdag
Snarast
Information
På grund av stort antal sökande kommer vi inte hinna besvara frågor via telefon gällande denna annons under pågående annonseringsperiod. Vid eventuella frågor besvaras dessa endast via mail: christofer.skoogh@lernia.se. Vi svarar självklart gärna på frågor gällande tjänsten om du blir kallad till en intervju.
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.
Kontaktpersoner på detta företaget
Philip Almén Arcangioli
Christofer Skoogh
Christofer Skoogh
0722541343
Ida Holmberg
0722-541304
Emmy Cederlund
Linnéa Jumark
Monica Dahlberg
Monica Dahlberg
072-254 13 43