Administratör sökes för långsiktigt projekt till statlig kund

Arbetsbeskrivning

Har du engod samarbetsförmåga och erfarenhet av teamarbete? Tycker du det låter intressant att arbeta med ett betydelsefullt och långsiktigt projekt? Då kan du vara den vi söker

Om uppdraget
Uppdraget är hos vår kund, en myndighet med en viktig samhällsfunktion särskiltvidolyckor och kriser. Start beräknas snarast under hösten 2019 och kommer pågå till våren 2021.Myndighetens kontor iStockholm äridag på Kungsholmen, men kommer från november att vara placerat i Solna. Omfattningen är 90% med normalarbetstid för myndigheten kl08-16:25.

Under uppdragetkommer du att ingå i en projektgrupp på ca 30 personer samt arbeta näraprojektledningen. Då myndigheten har kontor på andra orterinnebär rollen vid tillfälleninrikesresor, med en eller flera övernattningar.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du att vara ansvarig för administrationen i ett av myndighetens stora projekt. Detta innebär till exempel att hanterakallelser och inbjudningar samt mottagande av anmälningar förprojektaktiviteter. En viktig del är även att bistå med kvalitetssäkring så somdokumentgranskning och språkgranskning av texter som publiceras, skickas eller visas externt.För detta ser vi att du ärstrukturerad, noggrann och organiserad.

Vidare kommer du att ansvara för hantering och distribuering av projektinformation till övande aktörer samt diarieföring. Du arbetar också med lokalbokningar för möten och för minnesanteckningar på dessa.Att erbjudaövrigt administrativt stöd åt projektet samt delprojektets olika arbetsgrupper kommer även ingå. I och med detta är det viktigt att du har en god förmåga att hålla deadlines då det är avgörande i projektet. Vidare är det nödvändigt att du har engod planeringsförmåga och förmåga att hantera många arbetsuppgifter samtidigt.

Dina kvalifikationer

- Gymnasial utbildning eller likvärdig utbildning
- Minst 3 års erfarenhet av liknande arbete som administratör
- Goda kunskaper i MS Office
- Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
- Meriterande med erfarenhet av projektadministration
- Ytterligare merit om du arbetat inomoffentlig verksamhet

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till ett givande arbete där du dagligen bemöter besökare och får utvecklas i rollen.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 6/9 2019.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterareSofie Nilsson

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Visstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 16 augusti 2019

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024