Administratör sökes till Trafikverket i Göteborg!

Administratör sökes till Trafikverket i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en administratör till Trafikverket i Göteborg för ett konsultuppdrag. Har du minst 3 års arbetslivserfarenhet i rollen som administratör/assistent? Läs då vidare! 

Välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter:
I rollen kommer du ingå i två olika team som leds av två projektenheter. Du kommer självständigt arbeta med att bland annat följa upp och strukturera beställningar av arbetskläder samt diarieföra handlingar och säkerställa projektens administrativa hantering. Du kommer också ta uppdrag av projektingenjör eller projektledare att serva projekten med diverse ekonomihantering, såsom att göra bokföringsordrar, skapa arbetsordrar, kontera fakturor och skapa nya uppdrag.

Vidare ingår det att utföra; 

• fakturahantering
• administrering av behörigheter
• avrop av utrustning
• administrering i Sharepoint
• diarieföring av handlingar
• kalender- och mötesbokningar
• kursanmälningar
• säkerställa övrig administrativ hantering inom projektenheterna
• fikabeställningar. 

Vem är du?
För att lyckas i rollen är du strukturerad, självgående och serviceinriktad. Vidare tycker du om struktur och ordning, har förmågan att sätta sig in i nya frågor snabbt och ta till sig och självständigt arbeta i nya systemstöd,

För att vara kvalificerad för detta uppdrag har du: 

• gymnasium eller likvärdig utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant  
• mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• minst tre (3) års (36 månader) arbetslivserfarenhet som administratör/assistent 
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl tal som skrift. 

Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med omfattning på 80 - 100 % med start omgående men senast 2024-02-05 och förväntas pågå till 2025-02-04. Du kommer att bli anställd av Jurek Talents och vara uthyrd till Trafikverket i Göteborg. 

Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Livija Bekkhus på livija.bekkhus@jurek.se.

Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 december 2023
  • Ansök senast: 7 januari 2024

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023