Administratör sökes till Trafikverket! - Jönköping

Administratör sökes till Trafikverket! - Jönköping

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och driven person? Vill du arbeta hos en myndighet och samla erfarenhet? Läs vidare för att se om det här kan vara nästa steg för dig!
Om tjänsten
Vi på Perido är på jakt efter en Administratör till vår kund Trafikverket, en statlig förvaltningsmyndighet med placering i Jönköping.
Dina arbetsuppgifter
Som Administratör kommer du att tillhöra en nationell grupp som arbetar i processen Teknisk Säkerhetsstyrning och Godkännandeprocessen för järnväg. Du kommer att arbeta med ärendehantering i verktyget LIME. Mer specifikt kommer dina arbetsuppgifter att innefatta:
Administrera arbetsrum via Microsoft Sharepoint
Fakturahantering
Självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis
Utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag
Planera och följa upp ärenden
Avrapportera utredningsresultat och ge förslag på beslut
Genomföra och följa upp aktiviteter
Övriga administrativa arbetsuppgifter exempelvis fakturahantering

Dina egenskaper
För att lyckas som Administratör tror vi att du är en noggrann och strukturerad person. Du är kommunikativ, initiativtagande och en administrativ stjärna. Vi tror även att du har en stor integritet och förmågan att hantera känslig information. Slutligen ser vi att du har en god känsla för service.
Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Meriterande:
Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem, exempelvis LIME

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2024-04-07. Start 2023-03-13.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på mejl fredrika.lundmark@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33757 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2023
  • Ansök senast: 25 mars 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


16 maj 2024