Administratör sökes till Volkswagen Finans i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Fleet Operation består idag av två team. Teamen ansvarar för olika delar i processen, från implementation till hantering av alla förekommande bilrelaterade kostnader. Medarbetarna inom teamen svarar för daglig kontakt med kunder, återförsäljare och samarbetspartners i kombination med administrativt arbete. Teamen hanterar idag omkring 5 000 biladministrationsavtal, 20 000 billeasingavtal. Du kommer dagligen att hantera avrop, aktivering, fakturakontering och annan administration rörande vagnparksleasing. Du kommer att ha viss kundkontakt via mail och även följa upp på vissa avvikelser internt.




Om företaget
Volkswagen Finans Sverige AB erbjuder finansiering och tillhörande tjänster för att skapa förutsättningar för återförsäljare inom Volkswagen-gruppen att sälja fler bilar. Vi erbjuder bland annat kundfinansiering i form av leasing eller lån, serviceavtal, försäkring, personalbil och hantering/administration av bilpark med mera. Vi erbjuder även finansieringslösningar specifikt för återförsäljarnas verksamhet. Bolaget står under Finansinspektionens tillsyn. Volkswagen Finans Sverige är ett helägt dotterbolag till Volkswagen Financial Services AG, Tyskland som i sin tur är ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG, Tyskland.

Din profil
Vi ser gärna att du har erfarenhet från likande roller inom ekonomirelaterad administration. Har du tidigare erfarenhet av bilfinansiering eller biladministration är det meriterande. Du har gärna en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och du uttrycker dig väl i skrift och tal i både svenska och engelska. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Vi söker dig som är kommunikativ, serviceinriktad och har förmåga att arbeta såväl i grupp som självständigt. Du behöver vara noggrann och strukturerad, kunna arbeta proaktivt och bidra till utveckling av nya processer och rutiner. Vidare är det viktigt att du kan prioritera och arbeta under tidvis högt tempo. Prestigelös, initiativrik och lösningsorienterad är andra egenskaper som vi värdesätter, tillsammans med en hög administrativ förmåga.

Då avdelningen är under tillväxt är det viktigt att du trivs i en föränderlig miljö och att du från tid till annan också får växla arbetsuppgifter och bidra där behovet är som störst.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 alt. anna@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 10 januari 2019

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024