Administratör Solna

Administratör Solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en kampanjadministratör för ett deltidsuppdrag till en de större apotekskedjorna. Främst kommer du arbeta med att registrera olika e-handelskampanjer och enklare fakturering men även andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma.

Uppdraget är på deltid 60% och förväntas pågå fram till 2023-02-28. Du kommer att vara placerad på kontoret i Solna, med viss möjlighet till flexibilitet upp till 2 dagar/vecka.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Denna tjänst innebär att stötta upp i administrativa arbetsuppgifter, exempelvis:


Registrera olika kampanjer (främst inom e-handel)
Enklare fakturering


Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten krävs:


Goda kunskaper i Office-paketet
Relevant utbildning alternativt tidigare erfarenhet av arbete som administratör, gärna inom detaljhandeln
Goda kunskaper i svenska samt engelska språket, i både tal och skrift

Som person är du noggrann och organiserad. Du har en positiv inställning och vana av arbete både i team och självständigt. Vi ser det också som positivt om du har en förmåga att se möjligheter till förbättringar.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
2022-09-18, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, välkommen att ansöka på www.randstad.se.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2022
  • Ansök senast: 16 oktober 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


27 januari 2023

Administratör till Tekniska verken i Linköping

26 januari 2023

30 december 2022