Administratör till Agila på Södermalm för en veckas uppdrag

Arbetsbeskrivning

Vi söker en administratör till Agila som kan arbeta heltid under perioden från 30/10 till 3/11. Har du tidigare erfarenhet av administrering och fakturaadministration eller vill du kanske skaffa dig det? Då kan det här vara chansen för dig!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en administratör till Agilas huvudkontor på Södermalm i centrala Stockholm. Du kommer få en introduktion i början av uppdraget för att snabbt och på bästa sätt komma in i dina arbetsuppgifter.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Agila. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig från måndag den 30/10 till fredag den 3/11.

ARBETSUPPGIFTER
* Scanna in inkomna fakturor, PDF filer och dylikt


* Lägg upp filerna digitalt
* Gå igenom samtliga fakturor och plocka ut uppgifter, såsom företagsnamn, period, debiterade summor etc. Uppgifterna sätts därefter in i en excelfil


Tjänsten passar dig som har möjlighet att arbeta heltid under perioden 30/10 – 3/11. Om du har möjlighet att börja tidigare än så är det också möjligt! Kanske har du lugnt i studierna under denna perioden eller vill ha ett kortare uppdrag i jakten på drömjobbet?

VI SÖKER DIG SOM
* Har mycket goda kunskaper i svenska då alla dokument och intern kommunikation sker på svenska


* Kan hantera Excel
* Förstår sig på fakturor och kan fånga upp information
* Kan arbeta heltid under perioden 30/10 – 3/11
* Har administrativ erfarenhet sedan tidigare


Det är meriterande om du har arbetat med fakturaadministrering tidigare men inget krav.

Som person är du självständig och har ett sinne för detaljer. Du är noggrann och håller en god struktur i ditt arbete. Det känns heller inte främmande för dig att kunna arbeta självständigt med dina uppgifter.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: 30/10
* Omfattning: Heltid ca. 40 h
* Placering: Södermalm
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och xx önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på sts03@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN

När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.


* Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare till våra konsulter. Utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef erbjuder vi dig som heltidskonsult en konsultportal med förmånliga erbjudanden. Läs mer här


INFORMATION OM FÖRETAGET
Agila är ett kvalificerat bemannings- och rekryteringsföretag som arbetar med läkarbemanning, sjuksköterskebemanning och socionombemanning.
Med hjälp av företagets kunnande och marknadens skickligaste konsulter bistår de sina kunder med resurser vid låg ordinarie bemanning. Agila bistår med läkarbemanning, sjuksköterskebemanning och socionombemanning under perioder med vakanser i den ordinarie personalstyrkan och bemannar under längre eller kortare perioder, även med kort varsel.
Agilas läkarbemanning, sjuksköterskebemannings och socionombemannings huvudkontor finns i Stockholm men verksamheten är rikstäckande i både Sverige och Norge. Idag samarbetar de med i stort sett alla Sveriges och Norges kommuner och landsting samt ett stort antal privata vårdgivare i båda länderna.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid ca. 40 timmar 08:00 - 17:00
  • Publicerat: 21 oktober 2017

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024