Administratör till Bonliva i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Bonliva står för den goda kraften, för en mer jämlik vård och omsorg, för ett bättre liv. Vår strävan är att ingen arbetsplats ska sakna arbetskraft där det behövs, och ingen patient eller klient ska behöva känna sig otrygg eller få vänta alldeles för länge. Med jämlikhet och förbättringsglädje som ledord bemannar och rekryterar vi inom hälso- och sjukvård i Sverige och Norge med högt kvalitetssäkrade och engagerade vårdkonsulter; läkare och sjuksköterskor inom psykiatri, kirurgi, primärvård, oftalmologi, radiologi och medicin samt med socionomer, terapeuter och medicinska sekreterare. Sedan starten 2011 har vi arbetat nischat för att lättare kunna erbjuda alla vårdkonsulter rätt förutsättningar inom sitt medicinska område. Tillsammans med Oddwork är vi nu på jakt efter en driven och professionell Administratör till vårt team i Stockholm!

Om tjänsten som Administratör hos Bonliva
Som Administratör hos Bonliva kommer du ha en roll som stöttar och effektiviserar verksamheten. Det är en bred roll där du kommer jobba med att förbereda löneunderlag och administrera fakturor samtidigt som du även ansvarar för att boka resor och boenden för konsulter. Utöver detta kommer du stötta bolagets rekryteringsteam. Du kommer vara i kontakt med kunder och konsulter, granska CVn och ta referenser på intressanta kandidater.

Vi söker dig som...
... är engagerad, initiativrik och har en positiv inställning. Du tycker om att arbeta självständigt samtidigt som du är en viktig del av ett team. Du har ett gott omdöme, affärsförståelse och jobbar effektivt med många bollar i luften!

Vi ser positivt på att du har akademisk utbildning, erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du har lätt att lära för att snabbt bli självgående i din roll. Du tycker om struktur, prioriterar och utför arbetsuppgifter med stor noggrannhet även när tempot blir högt. Som Administratör hos Bonliva är det viktigt att du har vana av att arbeta i Officeprogrammen och har god kommunikativ förmåga, på såväl svenska som engelska.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Bonliva.

Vad Bonliva erbjuder dig
Bonliva erbjuder dig möjligheten att bli del av ett ungt men etablerat tillväxtbolag inom läkar- och sjuksköterskebemanning, där det finns stora möjligheter att påverka din egen, bolagets och branschens utveckling. Du kommer arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön. Du kan läsa mer om Bonliva här.

START: Omgående
PLATS: Stockholm
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Jasmin Kamyab, jasmin@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2018-02-16

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.

Hire personality. Train skill. And be awesome at your employer branding. Vi tror att världen blir en bättre plats om människor får göra det de verkligen brinner för. Oddwork finns här för att göra det möjligt! Som rekryterings- och employer brandingbolag matchar Oddwork talanger med nästa karriäräventyr samtidigt som vi hjälper företag att skapa starkare företagskulturer och kommunicera de äventyr och möjligheter som finns inom just deras världar. Vi vet att det är när rätt talang och rätt företag träffas som magi får möjlighet att skapas! Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här, eller ta det av vår företagskultur redan nu genom att hoppa i din supersuit bland flamingos och popcornmaskiner i vårt mobilspel Oddgame, som finns för gratis nedladdning i App Store och Google Play!

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 17 januari 2018

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024