Administratör till Bravida i Östersund

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Arbetet som administratör omfattar i stora drag ekonomi-, personal- och löneadministration. Dina arbetsdagar kommer att innehålla fakturering, hantering av leverantörsfakturor, registrera arbetsorder och löneadministration. Du är ett stöd i ekonomifrågor och kommer att arbeta med ekonomiuppföljning. Du kommer även att ansvara för bevakning av att kundfakturor betalas i tid. Rollen innebär även att vara ett stöd till avdelningschefen med personaladministrativa uppgifter så som utbildningsinventering och kartlägga behovet efter genomförda utvecklingssamtal m.m. Som administratör hos oss kommer du ha stor variation i din vardag och ha mycket kontakt med våra medarbetare.

Detta är ett uthyrningsuppdrag via Manpower men med chans till övertag av kund.

Vem är du?
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning (gymnasiumnivå räcker) och erfarenhet av ekonomiadministration och löneadministration. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Agresso och har tidigare erfarenhet från ventilationsbranschen. Att du har god datavana är ett krav.

Som person vill vi att du är noggrann, serviceinriktad, flexibel och har förmåga att ta egna initiativ. Vi söker en person som är situationsanpassad och nyfiken på nya utmaningar och har intresse av att ge stöd till verksamhetens olika delar.

Vad kan vi erbjuda dig?
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär av försäkringar, tjänstepension osv och goda fackliga relationer. Det som skiljer är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Kontaktperson
Vi tillämpar löpande urval varför tjänsten kan komma att tillsättas innan angiven ansökningstid gått ut. Vi uppmanar dig därför att ansöka till tjänsten snarast möjligt.

För mer information om tjänsten eller arbete som konsult via Manpower är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Emma Unander på eller 063-57 66 67

Välkommen med din ansökan!


Följ oss gärna på sociala medier, Facebook: Manpower Östersund, Instagram: manpowerostersund

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Unander

André Norlander

Karin Backman
063-57 66 63
Ingela Werner
63576667

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Östersund 2380
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 30 mars 2016

Besöksadress

Ringvägen 4
None

Postadress

83134
2380, 83134

Liknande jobb


7 juni 2024