Administratör till Bravida Varberg VS

Arbetsbeskrivning

”Jag har friheten att arbeta självständigt. Jag kan vara flexibel och planera mina dagar på det sätt jag vill arbeta. Det är också ett varierande arbete som innefattar olika arbetsuppgifter, och framförallt så trivs jag med mina kollegor.”

Så här beskriver en medarbetare sitt arbete. Stämmer detta överens med hur du vill att din arbetsdag och arbetsgivare ska vara, då är denna tjänsten något för dig. 

Dina arbetsuppgifter


Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår VS-avdelning i Varberg! Vi är inne i en expansiv fas och behöver därför förstärka vårt team med en administratör med förmågan att skapa ordning och reda, som trivs i en samordnande roll och som har kunskap om löner och installationsbranschen. Arbetet omfattar i stora drag ekonomi- och löneadministration med följande huvudsysslor:


• Fakturering
• Tidsregistrering för vår kollektivpersonal
• Löpande kund- och leverantörsreskontra
• Inköp
• Personaladministration

Du är ett stöd i ekonomifrågor till både avdelningschef och projektledare och kommer att arbeta med ekonomiuppföljning i projekt och du ansvarar för bevakning av att kundfakturor betalas i tid. I arbetet ingår också att skriva mötesprotokoll, svara i vår växeltelefon och att sköta allmänna kontorssysslor.
Som administratör hos oss kommer du ha stor variation i din vardag och ha mycket kontakt med våra medarbetare samt administratörer på Bravidas övriga kontor inom regionen.

Vi erbjuder dig
Bravida Varberg omfattar avdelningar inom el, vs och ventilation och det finns kollegor med liknande arbetsuppgifter på kontoret. Vi erbjuder dig förmånliga försäkringar och friskvårdsbidrag och som en del av Bravida har du möjlighet att utvecklas och växa inom koncernen. Vi är beredda att satsa på dig!

Vem är du?
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och arbetslivserfarenhet av ekonomi-, personal- och löneadministration. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet av teknikinstallationsbranschen.  För att trivas i rollen tror vi att du är van att självständigt planera ditt arbete inom givna tidsramar, du har ordningssinne, är noggrann, strukturerad och prestigelös. Du kommer att arbeta i flera IT-system och hantera administrativa uppgifter, varför god kunskap inom excel och officepaketen är ett krav.  Tidigare erfarenhet av ekonomisystemet Agresso är meriterande. 

Anställningen är tillsvidare och är en heltidstjänst.

Varmt välkommen med din ansökan senast 9 oktober. Passar du in på profilen, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Bravida har blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare och vi är därmed en av de bäst placerade entreprenörerna i byggbranschen, detta är vi mycket stolta över. Vill du läsa mer om hur det är att jobba hos oss klicka här eller läs mer och Följ oss på Facebook!


Bravida är en ledande totalleverantör av installations- och servicetjänster i Norden, med cirka 9 000 medarbetare. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom el, vs och ventilation och erbjuder allt från design och projektering till installation, drift och underhåll. Bravida finns representerade på drygt 140 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. www.bravida.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravida Sverige Ab .
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 20 september 2016

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024