Administratör till Civil West

Administratör till Civil West

Arbetsbeskrivning

Självständig administratör till en bred roll  
Gillar du att ha ett varierande arbete - ett jobb där den ena dagen inte är den andra lik. Om du gör det kan vi erbjuda dig ett mångfacetterat jobb med olika arbetsuppgifter och många kontakter. I rollen som administratör kommer du stötta två av våra produktionschefer inom betong, mark och väg på avdelningen Civil West.

Avdelning Civil SE West verkar i Göteborg, Norra Halland, Älvsborg, Bohuslän samt Värmland och Dalsland. Arbetet täcker hela kedjan, från design och konstruktion till produktion inom mark- och anläggningsprojekt. Vi är ca 300 medarbetare och är uppdelade i fyra produktionsområden och en specialistgrupp.

Rollen som Administratör

Ditt nya arbete kommer bland annat att innebära följande arbetsuppgifter:


• ekonomiadministration, kund- /leverantörsfakturor och projektanmälan
• löneadministration för kollektivanställda
• att bistå produktionscheferna samt andra chefer och medarbetare inom gruppen med framtagande av marknadsmaterial och presentationer
• koordinera och organisera event, seminarier, frukostmöten samt andra interna och externa möten
• att sammanställa och distribuera olika typer av interna och externa informationsutskick
• vara ett administrativt stöd vid affärs- och anbudsarbete exempelvis följa upp kravställningar i förfrågningsunderlag samt sammanställa dokument inför anbud
• sammanställning, uppföljning och resursplanering av kollektivanställda

Din Profil

Idag har du ett motsvarande jobb som administratör och gärna en eftergymnasial utbildning. Det är av stor vikt att du har mycket god kunskap i Office 365, framför allt Word, Excel, Powerpoint och Outlook. Du har en god förmåga att vara proaktiv, prioritera och planera ditt arbete samt är noggrann och inser vikten av att ha koll på detaljerna.  

Du kommer att arbeta mycket självständigt men många gånger åt eller i samverkan med någon av dina kollegor. Detta kräver både stort ansvarstagande och initiativförmåga men även flexibilitet, servicekänsla och lyhördhet. Du trivs därmed i en roll där du har många kontakter. 

I tjänsten kommer du att få tillgång till sekretessbelagd information vilket kräver att du måste ha hög integritet och gott omdöme. Du uttrycker dig väl både muntligt och skriftligt i såväl svenska som engelska. 

Vi erbjuder

Hos oss på NCC erbjuds du en plats i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas. Det är bidragande anledningar till att vi har många nöjda och stolta medarbetare. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra medarbetare stora utvecklingsmöjligheter i en spännande arbetsmiljö. Vi har en stor variation av arbetsplatser där du möter olika typer av utmaningar. Vi erbjuder dig som arbetar hos oss ett stort utbud av personalförmåner. Vi erbjuder också försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag samt andra erbjudanden och rabatter via vår förmånsportal Benify.

Ytterligare information

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering både på NCC:s kontor och på projekt i Göteborgsregionen. Provanställning tillämpas. B-körkort och tillgång till bil är önskvärt. Den här tjänsten bakgrundskontrolleras i enlighet med NCC:s säkerhetskultur.

Kontakt och ansökan 
Kontakta gärna HR Specialist, Victoria Reeve för ytterligare information. De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Urval och tillsättning sker löpande så skicka in din ansökan så snart du kan, dock senast den 15 juni 2023. Välkommen med din ansökan! 

Bygg med oss och få branschens bästa kollegor!
På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det gäller våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i nära samarbete mellan våra medarbetare, partners och kunder.

Hos oss är du en betydande medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Du är också en viktig länk för oss att forma en bättre och mer hållbar byggprocess. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur som bygger på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och olika bakgrunder gör skillnad.

NCC - ett av Nordens ledande företag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tore Arnesson, Platschef
070-6329947
Susanne Rockenstedt, Personalman
076-1012566
Susanne Rockenstedt, Personalman
013-356535
Niclas Coucher, Affärschef
070-65 80 454
Therese Svensson, Personalman, rekrytering
070-276 54 99
Per Karlsson, Affärschef
0480-47 60 16
Niclas Coucher, Affärschef
0470-355 02
Therese Svensson, Personalman
0470-355 16
Per Öberg, Gruppchef projekteringsledning
031- 771 52 69
Lennart Skog, Gruppchef inköp
031-771 51 35

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NCC
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2023
  • Ansök senast: 15 juni 2023

Besöksadress

sjötullsgatan 35
None

Liknande jobb


Heltidsjobb som administratör på Swedbank!

Heltidsjobb som administratör på Swedbank!

2 maj 2024

Sommarjobba på på enheten Administration och Service!

Sommarjobba på på enheten Administration och Service!

2 maj 2024