OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Dialect är en av Sveriges största kedjor inom IT och Telefoni. Vi säljer i butik och via telefon till konsumenter och företag. Vi erbjuder även service och installation. Dialect samarbetar med samtliga operatörer inom telefoni. Dialect drivs av lokala företagare som fokuserar på att utveckla marknaden i deras region. Dialect kan även erbjuda större företagslösningar genom sitt nät av Dialectbutiker runt om i Sverige. Dialect i Östhammar och Norrtälje har samma ägare och behöver nu förstärka sin verksamhet med nya duktiga och engagerade medarbetare.
Arbetsuppgifter
Nu söker vi en administratör till Östhammar.
Arbetet som administratör på Dialect innebär bland annat att du ska:
- Svara i telefon
- Registrera order från våra säljare
- Ta emot och kontrollera inkommande fakturor för säljavdelningen
- Göra löneunderlag för säljavdelningen
- Vara ett stöd till säljchefen med mötesbokning mm
- Stödja säljarna genom att ta fram olika säljkit/kampanjer
- Vara en "husmor/husman" för säljavdelningen
Utbildning/Erfarenhet
Personliga egenskaper:
För att lyckas med dina uppgifter tror vi att du har en tidigare erfarenhet av administration. Vi vet även att du bör äga följande personliga egenskaper:
- Kan hantera många arbetsuppgifter parallellt
- Se möjligheter när det stökat till sig
- Lätt för att lära sig nya saker
- Gilla att tempot är högt
- Ha "skinn på näsan" och förmåga att se helheten
- Tilltalande envis och teknikintresserad
Du som söker skall minst ha en fullt genomförd gymnasieutbildning med slutbetyg, samt B körkort.
Erfarenhet från liknade arbete är meriterande
Känner du att detta känns rätt, tveka inte att skicka in din ansökan. Är du rätt kommer du att hamna i ett spännande, roligt och drivet gäng.