Administratör till Eskilstuna

Administratör till Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administratör till ett längre uppdrag i Eskilstuna. Som administratör hos kund kommer du att arbeta inom ett projekt och ta emot besökare samt hantera administrativa uppgifter. Är du serviceinriktad och har arbetat administrativt tidigare? Sök då denna spännande tjänst! 


Det är ett långt uppdrag där du får vara med i ett projekt och utvecklas. Start i september och du arbetar dagtid. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Vi söker dig som har några års erfarenhet inom administration och kundservice. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Som person vill du lära dig något nytt, är nyfiken och är driven i arbetet. Du har lätt för att samarbeta och är serviceinriktad. Du har lätt för att arbeta i system. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Kvalifikationer
Som administratör kommer du att ansvara för receptionen hos kunden och ta emot besökare samt hantera administrativa uppgifter. Du kommer att: 
-       Administrera besöksutrustning och boka rum
-       Uppdatera personalinformation, projektinformation samt allmän information
-       Administrera viss dokumentation samt inköp
-       Posthantering 
-       Ta emot besökare 



Ansökan
2022-07-31, välkommen att ansöka på www.randstad.se.


För information: Emma Bergvall, emma.bergvall@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024