Administratör till ett spännande projekt i Göteborg Stad

Administratör till ett spännande projekt i Göteborg Stad

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Nu söker vi administratörer till ett spännande projekt i Göteborg Stad.
Projektet är ett initiativ från kommunen som uppmanar stadens invånare att låna en el-cykel under en kortare period - syftet är att få fler personer att resa mer hållbart!
Du kommer arbeta på olika stationer runt om i centrala Göteborg och arbetstiderna kommer variera. I dagsläget kommer omfattningen vara mellan 10-40% men kan ökas vid behov.

Detta är ett uppdrag som startar 26 september och kommer pågå fram tills dess 5 december.

Tillfällen:
26 september
23 oktober
7 november
8 november
5 december

Fler tillfällen kan tillkomma.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer främst arbeta med in och utlämning av cyklarna samt ansvara över att cyklarna alltid är i gott skick. Demonstrera hur cyklarna fungerar, lämna in dem på servicestationer och ha kontakt med cykel och transportföretagen.

Andra arbetsuppgifter som förekommer:

- Svara i jourtelefonen gällande frågor kring cyklarna (endast under arbetstid)

- Sammanställa avtalen efter utlämning av cyklarna

Dina kvalifikationer

För att du ska kunna utföra arbetet på bästa möjliga sätt så ser vi gärna att du är en utåtriktad och serviceminded person som gillar att arbeta med människor.
Under dessa tillfällen kommer du arbeta utomhus och därav så behöver du vara flexibel och anpassningsbar.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2023
  • Ansök senast: 8 februari 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


16 maj 2024

Biladministratör söks

Biladministratör söks

16 maj 2024

Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024