Administratör till företag i Landskrona

Administratör till företag i Landskrona

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
För kunds räkning söker vi nu en administratör på hel- eller deltid med start i juni månad. Du kommer att vara delaktig i ett härligt team med högt i tak och du kommer att arbeta brett och med varierande arbetsuppgifter inom ekonomi och marknad. Det är ett mycket roligt och varierande arbete där ingen dag är den andra lik. Företaget befinner sig i en expanderingsfas och du erbjuds en möjlighet att vara med på en framtida resa med stor potential!

Rollen innefattar följande arbetsuppgifter:
• Fakturering
• Ordermottagning
• Försäljningsadministration
• Löpande kontakt med kund och leverantör

Personprofil
För att trivas i den här rollen tror vi att du är en person som är organiserad, noggrann och flexibel. Du ser snabbt vad som behöver göras och är van vid att ha många bollar i luften. Då tjänsten även innebär mycket kundkontakt tror vi dessutom att du har god social och kommunikativ förmåga samt känner dig trygg med att tala och skriva på såväl svenska som engelska.

Vidare ser vi att du:
• Har erfarenhet av arbete i administrativa system.
• Van att arbeta med rutinmässiga arbetsuppgifter.
• Har goda generella IT-kunskaper, behärskar Excel samt meriterande om du kan Fortnox eller annat bokföringssystem.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i rollen som administratör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ: s värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Övrigt
Start: Juni månad eller enligt överenskommelse
Omfattning: Hel- eller deltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Landskrona

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lindberg på anna.lindberg@performiq.se.
Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
Freudenberg Sealing Technologies är en teknikexpert och marknadsledande för applikationer inom tätningsteknik och elektriska mobilitetslösningar över hela världen. Med sin unika material- och teknikkompetens är företaget en beprövad leverantör för krävande produkter och applikationer, samt en utvecklings- och servicepartner till kunder inom fordonsindustrin och allmänna industrier. I Sverige består bolaget av ett säljbolag med tillhörande lager och serviceenhet med ca 40 anställda.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2024
  • Ansök senast: 20 juni 2024

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

30 maj 2024

Administratör, Vikariat

Administratör, Vikariat

30 maj 2024