Administratör till företag inom Life Science sökes!

Arbetsbeskrivning

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Vi behöver förstärka vår personalgrupp med en social och driven administratör med intresse för siffror.  Du kommer till en början att vara anställd som konsult i vår verksamhet och bli uthyrd till vår kund i Uppsala som arbetar inom Life Science. För rätt person finns det mycket goda möjligheter för förlängning av uppdraget.

Dina arbetsuppgifter
Då vår kund är mitt uppe i ett systembyte kommer du att vara behjälplig med administrativa arbetsuppgifter. Din främsta arbetsuppgift kommer vara att byta artikelnummer på företagets produkter. Du kommer att driva detta projekt från start till slut och det är ett bra sätt att lära känna företagets produkter. För rätt person kan det tillkomma andra uppgifter inom försäljning och marknadsföring som exempelvis hjälpa till med den dagliga kundkontakten och produktinformation.

Din bakgrund

Då vår kund är ett företag inom Life Science är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med diagnostika, läkemedel eller andra produkter med anknytning till Life Science. Har du läst en naturinriktad utbildning på gymnasiet är det också ett plus. Vi vill att du som söker har erfarenhet av marknadsföring eller försäljning av något slag. Du ska även ha en god datavana för detta uppdrag. Har du erfarenhet av CRM-system är det meriterande. Du ska även ha goda kunskaper i Engelska.

Dina egenskaper
Du är en person som är driven, utåtriktad och kan arbeta självständigt. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och har lätt för att ta egna initiativ. Då du kommer arbeta med siffror krävs det att du är noggrann. Vi tror att du som trivs med att ta stort eget ansvar och är flexibel för nya arbetsuppgifter kommer att trivas bra på detta företag! 

Intervjuer kommer att ske fortlöpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarige konsultchef Marielle Hallberg, 072-988 98 36 eller Jonna Blom på 072-988 90 42.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Emma Blomberg

Marielle Hallberg
+46 0729888936
Marielle Hallberg
+46 072 988 98 36
Marielle Hallberg
+46 72 988 98 36

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Uppsala
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Omgående
  • Publicerat: 30 juli 2014

Besöksadress

Kungsgatan 62
None

Postadress

Kungsgatan 62
Uppsala, 75320

Liknande jobb


22 april 2024