Administratör till Givarservice

Administratör till Givarservice

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och serviceinriktad person som vill vara med och hjälpa människor på flykt genom att bli en del av vårt team? Trivs du med att arbeta i en bred och självständig roll med växlande arbetsuppgifter inom service och administration? Då kan det vara dig vi söker!

Givarservice har en viktig och bred roll som innefattar kontakten med givare och allmänheten, samt är en mycket viktigt intern samarbetspart till hela insamlingsavdelningen. Vi söker nu en engagerad medarbetare som vill göra skillnad och vara delaktig i utvecklingen av givarservice. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med start så snart som möjligt.

Arbetet som administratör innebär till stor del registrering av gåvor, uppdatering av register och filhantering. Du har även kontakt med våra givare via telefon, mail och chatt. I rollen ingår också samverkan med övriga delar av organisationen för att öka effektivitet och utveckling av Sverige för UNHCR:s givarservice.
Personliga egenskaper

Vi söker dig som, trivs i en serviceinriktad roll och tycker det är roligt att hjälpa till och göra skillnad på ett prestigelöst sätt. Du är organiserad, noggrann och flexibel och har god förmåga att prioritera, arbeta lösningsorienterat och vågar att bidra med egna tankar och idéer. För att axla rollen på ett framgångsrikt sätt behöver du ha hög integritet, ett professionellt förhållningssätt och vara en god kommunikatör i såväl tal som skrift på både svenska och engelska. I jobbet är teamwork helt väsentligt och du och ditt team har mycket dialog. Du är stresstålig och är van att hantera arbetstoppar.

-
Har god erfarenhet från kundtjänst/givarservice

-
Har erfarenhet av kund- och givardatabas

-
Har en hög känsla för service och god telefonvana

-
Är noggrann, strukturerad och tar stort ansvar för utfört arbete

-
Talar och skriver obehindrad svenska och engelska

-
Goda kunskaper i Officepaketet och god allmän datorvana

-
Meriterande om du har Salesforce-erfarenhet



Ansökan

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, då urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag. Tjänsten är på 100 % och vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Då arbetet kräver hög grad av samarbetsförmåga lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Teamledare Carina Pettersson via mail: carina.pettersson@sverigeforunhcr.se

UNHCR är FN:s flyktingorgan med uppdrag att skydda människor som har tvingats fly från krig, konflikt eller förföljelse och hjälper dem att skapa en bättre framtid.

Sverige för UNHCR är UNHCR:s samarbetspartner och har som uppdrag att samla in pengar från den privata sektorn till UNHCR:s arbete världen över och att öka medvetenheten bland den svenska allmänheten om situationen för människor som har tvingats fly sina hem.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sverige för UNHCR Huvudkontor
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2023
  • Ansök senast: 29 januari 2023

Besöksadress

Linnégatan 18
None

Postadress

Linnégatan 18
Stockholm, 11447

Liknande jobb


30 maj 2024

Handläggare till sektionen för kundcenter

Handläggare till sektionen för kundcenter

27 maj 2024

27 maj 2024