Administratör till inköpsavdelningen

Administratör till inköpsavdelningen

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till huvudkontoret i Göteborg söker vi nu vår nästa medarbetare att bli en del av vår inköpsavdelning.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta med dokumentation och administration. Vidare är du analytisk, lösningsorienterad och har ett gott siffersinne. Är korsord det bästa du vet så kommer du trivas i denna roll. Tillsammans med inköpsavdelningen kommer du även att vara behjälplig
Registrera data och stansa in information
Kontrollera faktura och underlag

Din profil
Vi tror att du är en person som har erfarenhet av administration och trivs med uppgifter som har med handhavande av dokumentation att göra. Du kommer att ha flera kontaktytor internt och det är viktigt att du strävar efter hög noggrannhet och goda resultat. Du trivs med ett högt tempo och med att arbeta i en dynamisk miljö med eget ansvar. Du är ansvarstagande, noggrann och vet att det är framgångsrikt att vara strukturerad och tänka ett steg före.
Du trivs med att arbeta både individuellt och i grupp där dina personliga egenskaper kommer väl till pass. Du är social, positiv och har en härlig energi och är lätt att samarbeta med.
Arbetsuppgifterna föregår i en internationell miljö därför ser vi att du är trygg och bekväm med att tala och skriva på både svenska och engelska. Meriterande är även med tyska.
För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är;
strukturerad och har förmågan att kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt under stundtals högt tryck.
kunnig i MS Office, främst Excel och Powerpoint.
noggrann och kvalitetsmedveten och lägger vikt vid att hålla en hög standard i ditt arbete.
Kommunikativ såväl muntligt som skriftligt

Har du tidigare erfarenheter inom bygg- eller detaljhandeln är meriterande.
HORNBACH värnar lika mycket om sina medarbetare som sina kunder. Hos oss erbjuder vi våra medarbetare en inspirerande arbetsplats med högt i tak. Gemensamma ledord för oss är teamkänsla, respekt och arbetsglädje.
Vi värderar teamkänsla och samarbetsförmåga högt och kommer därför lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Arbetstid: Heltid 40 tim/veckan.
Varaktighet: Tillsvidare.
Lön: Enligt överenskommelse.
Förmåner: Tjänstepension och rabatterade gymkort.
Tillträde: Enligt överenskommelse.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HORNBACH Byggmarknad AB (HK) None
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 mars 2021
  • Ansök senast: 7 april 2021

Besöksadress

Fittjavägen 24
Norsborg

Postadress

None
None

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023