OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adm. assistent till inredningsföretag som jobbar med projekt och har 2 st B2B webshoppar.
Din uppgift är att skapa/hålla ordning och reda på uppdateringar, priser, nya produkter etc. på formis.se och formiscare.com. Arbetet kräver god ordningssinne och noggrannhet.
Projektanställning som kan bli längre!
Arbetstider kan diskuteras!
Flexibel och varierande jobb där inga dagar är lika. Du måste ha goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi jobbar med Mac miljö och Specter affärssystem (lätt!)
Det är en merit om du har jobbat med administration, bokföring eller med någon typ av webshopssystem.
Du är en bra på datorer. Snabbtänkt och ordningsam. Du hittar nya lösningar!
Du har Jobbat med mac och relaterade program.
Du tål även stressiga dagar. Du gillar jobba med många slags uppgifter. Digital marknadsföring kan vara en av dem. Har du ett öga för grafisk design är det super.
Även om detta jobb är idag en projektanställning så hoppas jag hitta en glad och entusiastisk assistent som ger järnet
Mindre inredningsföretag på Gärdet nära Stadium T-bana. Bra kommunikationer med bussar: 1, 4, 72.
Arbetstiderna kan flexa enligt överenskommelse. Heltid eller deltid kan diskuteras (helst heltid i början).
Kontoret är ett inredningskontor där projektering sker. Ingen utställning.
Bokade besök.
Kontaktpersoner på detta företaget
ägare Eija Söderström Ryman
+46707177406
+46707177406