Administratör till internationellt retailföretag i Årsta

Arbetsbeskrivning

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning söker vi nu en driven och nogrann Administratör till detta internationellt välkända retailföretag som sitter i fina lokaler i Årsta. Du kommer att arbeta i en bred roll är dina färmsta arbetsuppgifter kommer att vara följande;

- Publicering och hantering av information på intranät
- Hantering och strukturering av information i Office 365 och Sharepoint
- Administration och support i stödsystem
- Administration kring events, möten, seminarier, utbildning etc
- Sammanställning av information
- Fakturahantering
- Avtalshantering
- GDPR-relaterad administration
- Supportera HR-funktionen i övriga administrativa uppgifter

Vem är du?

Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet av självständigt administrationsarbete. Vi ser att du har gymnasiekompetens och det är meriterande om du har en akademisk utbildning inom relevant område. För att klara av rollen så är det viktigt att du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Det är viktigt att du snabbt kan sätta dig in i olika processer och få förståelse för vad som ska prioriteras. Som person er vi att du är;

- En stjärna på administration
- Goda kunskaper i Office 365 (Word, PowerPoint, Excel, SharePoint, Teams)
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
- Strukturerad och organiserad
- Kreativ och nytänkande
- Flexibel och förändringsbenägen
- Driven och leveranssäker
- Supporterande och serviceinriktad
- Prestigelös och positiv teamplayer

Du erbjuds

En bred, varierande och spännande tjänst på ett väletablerat företag med trevliga kollegor. Detta är en tjänst på heltid med start den 25:e juni och fram till årsskiftet. För rätt person finns det stor chans till att tjänsten kan bli förlängd. Du kommer innitialt vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta ute hos vår kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande, tveka därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Dall på victoria.dall@jurek.se. Ansök på www.jurek.se.

Område: Stockholm

Anställning: Heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024