Administratör till kommande uppdrag!

Administratör till kommande uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Är du nyfiken på din nästa utmaning inom administration? Vi vill komma i kontakt med dig som vill visa dig tillgänglig för våra kommande uppdrag inom administration hos någon av våra spännande kunder i Göteborg. Eftersom våra kunder är verksamma inom en mängd olika branscher och uppdragen varierar söker vi administratörer med varierad erfarenhet. Vi ger dig en möjlighet att hitta ditt nästa drömjobb inom administration samt att utvecklas inom området! Varmt välkommen med din intresseanmälan!

OM DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som administratör hos någon av våra kunder kan arbetsuppgifterna variera. Några av de vanligt förekommande arbetsuppgifterna är:

• Systemadministration
• Posthantering
• Arkivering
• Kontorsservice
• Kontrakt och avtalshantering

OM DIG

Vi vill komma i kontakt md dig som är på jakt efter din nästa utmaning inom administrativa arbetsuppgifter. Eftersom uppdragen hos våra kunder varierar söker vi både dig som har flera års erfarenhet inom området samt dig som är ny inom området och vill skaffa dig erfarenhet. Vi söker både dig som trivs med att arbeta med administration och har ett sinne för service. Du känner dig bekväm med att ha datorn som ditt främsta arbetsverktyg och har god förmåga att lära dig nya system. Som person söker vi dig som är noggrann, effektiv och tycker om att skapa ordning i olika affärssystem.

Våra kunder är verksamma på både den nationella och internationella marknaden vilket innebär att du behöver behärska svenska och engelska i såväl tal som skrift. Som person ser vi att du trivs i att arbeta i en miljö med högt tempo där arbetsuppgifterna är varierande. Slutligen är du engagerad, kommunikativ och initiativtagande.

OM LERNIA

Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2020
  • Ansök senast: 11 mars 2020

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Projektadministratör

Projektadministratör

17 maj 2024

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

16 maj 2024

Area Assistant

Area Assistant

16 maj 2024