Administratör till Ledarna

Arbetsbeskrivning

Är du i början av karriären och vill arbeta i en administrativ roll hos en organisation som arbetar för att göra chefer tryggare och mer framgångsrika i sitt ledarskap? Vår kund söker nu en administratör som kommer att stötta upp medlemmarna med varierande administrativa frågor. Detta är ett ypperligt tillfälle för dig med en administrativ ådra och med en nyfiken inställning att vilja lära nytt. Tjänsten har omgående start och vi går igenom urvalet löpande!

OM TJÄNSTEN
Hos Ledarna blir du en del av en öppen och uppskattad organisation där medarbetare trivs och utvecklas under lång tid. De har en tydlig vision, verksamhetsriktning, mål och värdegrund och du kommer få möjlighet att samarbeta med kunniga kolllegor som strävar tillsammans för att ständigt utveckla såväl sig själva som organisationen. Med ett tydligt och tillåtande ledarskap skapar organisationen goda förutsättningar för bra resultat och som ny medarbetare blir du del av en kultur där man bryr sig om varandra och om att ha roligt på jobbet.

I rollen som administratör på medlemservice kommer du få en varierad vardag med fokus på att leverera bästa möjliga service samtidigt som du hanterar frågor som medlemmarna ringer eller mailar in om. Du kommer bli en del av ett varmt och härligt team bestående av åtta kollegor som alla sitter gemensamt i öppet kontorslandskap. Du kommer få tillgång till en kortare introduktion för att få rätt förutsättningar i ditt arbete, men har även erfarna kollegor nära till hands om frågor uppstår.

Du erbjuds


* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande


ARBETSUPPGIFTER
* Ta emot ärenden över telefon och mail från medlemmar kopplat till fakturor, inbetalning, uträde, A-kassa, inkomstförsäkring, vad som ingår i medlemskapet och hur en medlem bokar en kurs.


* Arbeta i ärendehanteringssystemet Salesforce och ansvara för att följa upp pågående ärenden och återkoppla till berörda parter.
* Avlasta seniora kollegor i koodiering av utbildningar och pågående projekt på avdelningen.


VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet av service eller enklare administration


* Har vana av att arbetat med telefonen som arbetsverktyg
* Kommunicerar obehindrat på svenska i såväl tal som skrift
* Kan börja omgående


Vi tror att du är en positiv och intiativtagande person som tar dig an högt som lågt med ett stort engagemang. Du drivs av att ständigt leverera förstklassig service och har lätt för att bemöta olika sorts personer på ett personligt och professionellt vis. Vidare har du en förmåga att hålla hög kvalité på ditt arbete även när arbetstempot ökar.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Fridhemsplan
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Ledarnas önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid Kontorstider
  • Publicerat: 16 maj 2019

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


IT-administratör till Saab

IT-administratör till Saab

10 maj 2024

Administratör

Administratör

10 maj 2024

10 maj 2024