Administratör till Linköping

Arbetsbeskrivning

Är du tillgänglig omgående och söker ett arbete inom administration där du även har inslag av kundkontakter i en ombytlig miljö? Då kan rollen som administratör till en av våra kunder i Linköping vara något för dig! 

Om OnePartnerGroup
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också!

Om rollen
I rollen som administratör kommer du att vara placerad på en av våra kunders anläggningar i Linköping. Du kommer framförallt att vara ett administrativt stöd för övriga kollegor där du kommer att ta emot beställningar kring olika transporter, skapa transportdokument samt planera för hämtning hos kund och inleverans på olika anläggningar. Du kommer att ha kontakt med såväl intern personal som externa aktörer både över mail och telefon. Annan system- och registervård kan förekomma i arbetet. 

Om dig
För att du ska trivas i rollen behöver du vara en person som gillar att hålla ett högt tempo och att jobba med flera olika arbetsuppgifter parallellt. Du är bra på att samarbeta samtidigt som du trivs med att självständigt driva ditt arbete framåt. Eftersom du kommer att ha många olika kontaktytor är det viktigt att du är kommunikativ och professionell i ditt bemötande, både i tal och skrift. För rollen krävs ingen erfarenhet av liknande arbete, men har du tidigare arbetat med någon form av administration eller kundservice är detta ett plus.  

Vi ser dessutom att du har: Gymnasieexamen 
Flytande kunskaper i svenska i tal och skrift
Grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift
God systemvana
Goda kunskaper i Officepaketet
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet!

Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående, som sträcker sig till sista november. Du kommer att vara anställd via oss på OnePartnerGroup men arbeta hos en av våra kunder i Linköping (adressen som står i annonsen är till OnePartnerGroups kontor). Du kommer att arbeta heltid och dagtid, måndag till fredag. På detta uppdrag finns inte möjlighet till längre ledighet under sommaren, men du har möjlighet att vara ledig ett fåtal dagar om så önskas.

Eftersom start är omgående ber vi dig att specificera eventuell uppsägningstid i ansökan. Observera att vi ej kan ta emot din ansökan via mail på grund av GDPR. Urval sker löpande. Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Karin Forsell: karin.forsell@onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Stenqvist

Julia Hermansson

Anna Stenqvist
0142-60 20 62
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Östergötland AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 maj 2022
  • Ansök senast: 22 maj 2022

Besöksadress

Kungsvägen 37, Mjölby
None

Postadress

Kungsvägen 37
Mjölby, 59551

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023